22 Aralık 2010 Çarşamba

4. BLOG YAZARLARI BULUŞMASI




Herkese sevgilerimi gönderiyorum blogcanlarım izleyenlerim.Yeni bir yılın nefesi duyulmaya başladı:))yeni bir yılda ne yapılır blog sayfası düzenlenir,nasıl olmuş:))bu son şansım sanıyorum minik kuşum beğensemde ,beğenmesemde bana yardımcı olamayacak artık son sözü söyledi:))Ellerine emeğine sağlık oğluşumun.Sağlıklı güzel günlerde hep beraber kullanırız:))sizlerde yeni temaya zamanla alışırsınız umuyorum:))

Yeni bir yıl gelmeden başka ne yapılır:))Elbette 4. blog yazarları buluşması:))

Yazarlar buluşmasını ilk özgeciğim başlattı:)bu işin mesleği gibi mimarı odur.Daha sonra 2,3 derken 4 oldu birlikte kaynaşmamız 5. buluşma için start verildi bile:))

Blog toplantıları tarihi açıklanır açıklanmaz bir bayram heycanı içinde beklerim adeta blogcanlarımla iyice kaynaştım :))her toplantıda kaldığımız yerden devam ediyoruz çok keyifli geçiyor zamanın nasıl geçtiğini anlamadan.

4.log toplantısını AYLİN'im ve komitesi tarafından hazırlandı,tek kelimeyle her şey muhteşemdi,daha önce de aylinin eli değen bütün toplantılarda olduğu gibi:))sıcacık karşıladılar bizi kalamışdaki MOSS MARİNE CAFE 'de her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş,

Hediyelere boğulduk bir çok firma hediyeler verdi , biz de DAGİ'den donandık:)))yeni yıl öncesi (aylincim mutlaka sayfamda yazmamı söylemiş:))

aylin ve birlikte yola çıktıkları ekibi : Sevgili Aylin'ne,Cihan Kaloğlu ve Seviye Kaloğlu'na,Serap Yücesoy'a bir kez daha çok teşekkür ederim.

Ben kendi adıma çok keyifli saatler geçirdim,daha önce yazıştığım zehracığımla tanıştım:))bol bol sohbet etme imkanı bulduk,Bursadan gelen deryamla tekrar kucaklaştık:)blog dünyasına yeni katılan iki blogcan ile tanışarak sanal dünyanın geleneğini bozdum , yani önce yazışıp sonra tanışma şekli:)

kızlarla kaldığımız yerden devam ettik.Moss cafedeki enfes kahvaltılıklar yanında her birimizin getirdiği lezzetlerde eklenince yemek şölenine döndü cafe:))fakat o kadar yiyeceği yemek ne mümkün ancak bir kaç tanesinin tadına bakabildim:)Blogcanlarımın sayfalarından yayınladıkları tarifleri gönül rahatlığı ile deneyebilirsiniz benden söylemesi hepsi muhteşem lezzetler:))

Yaşam koçu Yasemin hanım herkesi kendi benliği ile sorgulattı,prensesimi iyi ki getirdim diye düşündüm:)blog toplantıları aslında eğlencenin dışında da eğitici geçiyor en azından ben öyle düşünüyorum.

Eğitici konuşma bittikten sonra hediye çekilişleri başladı ,bizim masada da gülüşmeler zirve
yapmıştı:)))eve geldiğim de hala gülüyordum.
Aylinciğim ,kızlar hepinizi çok seviyorum:)))

























































7 yorum:

Kendimce dedi ki...

İncim gerçekten süper bir gündü herşey çok güzeldi ama birlikte zaman geçirmek en güzeliydi.

İnci Yemek dedi ki...

Gülercim günün anlamı bence birlikte olmaktı:)çok ara vermeden en kısa zamanda tekrar görüşsek:)))
çok öpüyorum seni canımın içi..

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Hah ben de tam bunu söyleyecektim. Biz ortam sağladık sadece, hep beraber olduğumuz için güzel geçti günümüz. Misafirimiz olduğunuz, renk kattığınız için çok teşekkürler.

İnci Yemek dedi ki...

Aylinim bu fotoğrafda sizin resminiz çok büyük elbette:)çok teşekkür ederim keyifli güne sebep oldunuz:)öpüyorum seni..

GÜLOANNE dedi ki...

Her yeni yıl başka bir güzel.. 2011 yeni yılının sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsını diliyorum. Yeni yılınız kutlu olsun.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Gönüller bir olunca sohbetin tadına doyum omluyor değil mi?

Arayı açmalayım en kısa sürede yine görüşelim canım

sevgiler

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Yılbaşı öncesi çok güzel bir buluşma olmuş İnci abla. Sevgilerimle...