29 Eylül 2011 Perşembe

FAİRY İLE KAVURMA ŞENLİĞİ



Geçen  hafta  cumartesi günü selin hanımın daveti ile  FAİRY  kavurma şenliğine  Beşiktaş meydanına gittim:))Çok nazik ve sevimli bir şekilde karşıladı selin hanım ve fairy reklam, pazarlama , marka müdürleri ve yetkililer:))

Daha önce FAİRY için etkinliğe katılmıştım ,bu  şenlikli etkinliğe hiç katılmamıştım,basından ve reklamlardan duyduğunuz ve gördüğünüz gibi kurufasulye ve hamsi tava  yapılmış bu defa aynı tavada yani 2.2 metre çapındaki  dev çelik tavada 3 ton kavurma pişirildi ve gün boyu 45.000 ziyaretçilere dağıtıldı:)
Sonuç olarak Fairy'in  kavurma yağlarına soğuk suda bile nasıl etkili olduğunu  herkes gördü.
Benim gibi ellerinde hassasiyeti  olanlara şiddetle tavsiye ederim.Ben evimde Fairy kullanıyorum ve çok memnunum:))

Etkinlik   öncesi  Berna Laçin hanım ile sohbet aynı zamanda çok şık sunumlar ile kahvaltı yaptık:))
Berna hanımı ilgi ile ve severek:) basından ve dizilerinden  takip etmekteydim:)aynı masada  bulunmaktan ve sohbet etmekten  çok keyif  aldım doğrusu:))
Ve FAİRY kavurma şenliği öncesi  bir yarışma düzenlemiş, bu yarışmanın Birincisi  Rahime   hanım'ı
tanımaktan da ayrıca çok mutlu oldum.
Benim için çok keyifli gün için Fairy firmaya  ve  ekibine  çok teşekkür ederim.

 O kadar şenlik, kavurma  yazdıktan sonra tarif vermeden gitmek olmazdı:))işte reçete...

KEKİKLİ  SAC  KAVURMA
hazırlama süresi:5 dakika
pişirme süresi:30dakika

Malzemeler:

1 kg kuzu kuşbaşı et
4 çorba kaşığı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı tuz
1 çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı pul yada toz biber
2 tatlı kaşığı keki

Hazırlanması:
Sac tavayı iyice ısıtın(sac tavanız yoksa yanmaz,yapışmaz teflon tava kullanabilirsiniz). Kuşbaşı etlerin yağlı kısımlarını kesip ayırın ve kızdırdığınız tavaya atın. Yağ parçacıkları küçülüp kızarana kadar karıştırarak kavurun. Tavaya etleri ilave edin ve ateşi hiç kısmadan sürekli karıştırarak kavurun. etleri 15-20 dk. kadar kavurun. Etler suyunu salıp çekmeye başlayıncatuz, karabiber ve pul biberi ilave edin. 4 çorba kaşığı kadar sıvıyağ ekleyip karıştırın. 10-15 dk. kadar daha kavurduktan sonra kekiği ilave edip son bir kez iyice karıştırıp, sıcak olarak servis edebilirsiniz.
Afiyet olsun…

 Berna hanım tavanın çelik olduğunu test ediyor:))
 Fairy  kavurma yarışmasının Birincisi  Rahime hanım.

2 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

ohhh...afiyet şeker olsun..muhabbetiniz bol olsun..Ankara'ya da gelsinler...:))

Narince dedi ki...

Afiyetler olsun. İnci'm ben de sizleri çok özledim hayatım. Evde Fary kullanıyorum evde, ama bilsinler cif in sarı konsantresi var o daha güzel. Bulduğumda alıyorum.