5 Ocak 2015 Pazartesi

MANDALİKASİT ESSİ GÜZELLİK SALONUNDA -1-

Herkese sevgiler selamlar arkadaşlar .İNTAGRAM'dan yeni yıl
dileklerinde bulunmuştum ,tekrar sevdikleriniz ve sevenleriniz ile sağlıklı, huzur içinde nice yıllarınız olsun.Yılbaşından kısa süre önce çok sevdiğim Fatma'mın daveti ile ESSİ güzellik merkezine gittim.Hatta koşarak gittim:) konu cilt bakımı olunca benim için akan sular durur zira bedensel temizlik kadar önem veriyorum cilt bakımına , prensesimi de bu konuda  küçük yaşlarından itibaren bilinçlendirdim çok önemli bir konu .Essi Güzellik salonu Nişantaşı'n da, İstanbul'un hangi semtinden gelirseniz gelin ulaşımı inanılmaz kolay, hele ki ! Metro'yu  tercih etmişseniz ulaşımı daha da kolaylaştırmış olursunuz.
Nişantaşı'ndaki  Essi  Güzellik yeni şubesi , ülkemizde çeşitli illerde şubeleri bulunmakta. Bütün bilgileri  "Essi Koordinatörü Sevgi hanım" hepimiz bir aradayken anlattı sorularımızı  yanıtladı.
Essi Güzellik dekorasyon konseptti tüm  Essi merkezlerinde aynı olduğunu,1994 yılında "Zübeyde Nacar"tarafından kurulduğunu söyledi. Benim  orada öğrendiğim ve inanılmaz mutlu olduğum kısım  ise, Essi Güzellik merkezinin ,Estetisyen yetiştiren ,Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bir okul olması.Hedefleri ise, Essi Güzellik Merkezlerinin Türkiye'nin ve Avrupa'nın en büyük güzellik zinciri oluşturmaları.
Essi Güzellik merkezini kısaca tanıdıktan sonra ülkemize ilk defa  kendileri tarafından getirilen "Mandalikasit"uygulamasına geçildi uygulamalı olarak tüm detayları ile bizlere anlatıldı.
Cildimi alanında deneyimli  profesyonellere bırakmanın rahatlığı içindeydim elbette:)

Mandalikasit uygulama öncesi; cilt varsa makyajdan arındılıp temizlenir.Sonra Renlive granül peeling ile yüzeysel olarak peeling yapılarak ölü deri arındırılır.Üzerine Renlive Golden Touch masajı uygulanır,bu cilt altında ödem oluşturmak ve daha çok ürünün cilt altına inmesi ve ölü tabakanın atılması ile cildi uygulamaya hazırlamak.
"Renlive Mandalikasit Cilt Bakımı" aşamalarını sizlere de anlatmak isterim ;
İlk seans da bile etkilerini görebildiğimiz uygulama da cilt daha parlak ve genç görünüm kazanıyor.
Akne tedavisinde, Cilt gençleştirme ,Leke tedavileri, Akne skarları alanlarında ürün doğrudan cilt altına inerek cilt yüzeyine hiç bir zarar vermediği  için  yaz-kış rahatlıkla , her cilt tipinde kullanabiliyorlarmış.Uygulama sonrası  temizlenmiş pırıl pırıl bir cildim oldu:)aslında esas etkisini ertesi gün çok daha iyi anladım . Benim cilt bakım uzmanım "Gülşah Özdemir"di. Essi güzellik salonu harika mekanda nazik ekip tarafından güzel ağırlandık başta Fatma olmak üzere Essi ekibine çok teşekkür ederim.

Essi güzellik salonunda aynı gün başka firmalarda vardı."PERA BULVARI" ev dekorasyon için binlerce ürün  yelpazesi olan pera bulvarının çeşit çeşit şık yastıklarına bakmalısınız ben bir tane kendime aldım:))PİLATES POİNT STUDİO'nun kurucu eğitmenleri "Ertan ve Mert beyler geldiler.Pilates hakkında çok değerli bilgiler edindik . Benim dikkatimi çeken en önemli nokta şu oldu.Spor yapmak için müracat edenleri gruplamış olmaları örneğin;Bel fıtığı olanları bir grupta toplayarak pilates yaptırmaları veya  duruş bozukluğu olanlar ile bu grupda  Pilates yapmaları uygun düşecek insanları toplamalarını takdir ettim doğrusu . Pera Bulvarı,Pilates Point'eçok teşekkür ederim. Harika gün bu kadar değil di elbette:))bir sonraki post da yine çok  önemli bilgiler paylaşacağım şimdilik takip de ve sevgi ile kalın...
Essi güzellik merkezinde bize ikram ettikleri su bile çok estetikti:))

Hiç yorum yok: