5 Temmuz 2011 Salı

MEHMET BEYLERE BULAŞIĞA GİTTİK


Geçtiğimiz haftalardan cumartesi günü Mehmet Özerin hazırladığı enfes yemekleri yemek için
bir grup blogcanımla öğlen yemeğine davetli idim.
Yazının başlığına bakarak Mehmet beyin evine gittiğimizi sakın sanmayın:)))Serkan Bozkurt'unevi yani öteki adresi:))) Chef's Table'da toplandık.Bizleri oraya FAİRY davet etmişti.

Biraz karışık anlattım sanırım:)))şimdi en baştan sıra sıra anlatıyorum.
Şef Serkan Bozkurt Chef's Table mutfak okulunu yeni açmış ilk misafirleri bizleriz :))o kadar iç açıcı kendinizi evinizde hissedeceğiniz bir yerki bayıldım doğrusu:)

Mehmet Özer ise Fairy etkinliği için bizlere enfes yemeklerinden hazırladı. Mehmet Özerin FAİRY için hazırladığı Enginar dolması,Fava ve Barbunya pilaki ,tadı ile tuzu ile kesinlikle damağıma uygun bir lezzet di:))mehmet bey karışık zeytinyağlı tabağını biz gelmeden hazırlamış soğutmuştu:))


Bizimle birlikteyken, bir taraftan sohbet edip bir taraftan da ,mürdüm erikli kuzu jus sosu ile tatlandırılmış fırında kuzu kol, muskatlı ve parmesanlı ıspanak püresi ve nohutlu meyhane pilavı
hazırladı.
Kendimi evimin mutfağında hissettiğim muhteşem bir gündü:))Yemekler pişerken ;zaten evimde kullandığım iki bulaşık deterjanı markasından biri FAİRY'in yağları kolayca çıkarabilen etkisini biliyordum.Fairy kızımızla birlikte tekrar test ettik:))aynı zamanda hassas ellerime de zarar vermediğini söyledim.Zira mutfağa girince kendimi kaybedip sınırsız ,elde bulaşık yıkayabilmekteyim:))deterjanlar yağları eritirken ellerinizide eritebiliyor:)))fairy bu konuda çok hassas doğrusu..
Artık yemek vakti gelmiş ti:)eşsiz sohbetler eşliğinde enfes lezzetleri tatmak benim için paha biçilemezdi:))ve ve yemeğimizi ,Osmanlı Saray Mutfağı tatlılarından ‘Helatiye’ ile sonlandırdık
tadı hala damağımda:))karışık mevsim meyveleri ile sakızlı su muhallebisi, gülsuyu şerbeti ile bütünleşmiş yaz tatlısı ,yemeğin bütün ağırlığını alıp adeta mideyi ferahlatan tatlı.Ne kadar iltifat etsem az gelir aslında:))
Yemek sonunda ne mi oldu; biz hanımlar zaten biliyorduk FAİRY 'in nasıl pırıl pırıl bulaşık yıkadığını:)) Bir de Beyler test ettiler:))
,
Davetleri ile FAİRY'e nazik ev sahipliği ile Serkan Bozkurt'a ve ve:))hazırladığı enfes lezzetleri ile bizleri doyuran Mehmet Özer'e çok teşekkür ederim...









2 yorum:

mor atölye dedi ki...

Ne kadar güzel sunumlar... diyet yapıyoruz burada... bakmak kilo aldırmaz herhal:))) izleyeceğim o yüzden sizi...

İnci Yemek dedi ki...

Mor atölye, bakmak sıfır kalori:))
gün içinde bol bol bakabilirsiniz:))
Hoş geldiniz sayfama,iyi ve güzel günlerde görüşmek üzere.
kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...