31 Ocak 2014 Cuma

TARÇIN VE PASTA EVİ BLOGGER BULUŞMASI -1-

Herkese selamlar sevgiler,Geçen hafta sevgili Fatmanın
"İstanbullu bloggerler buluşuyor"toplantsında bende ordaydım:)daha önce tanıdığım bir kaç arkadaşım dışında henüz sohbet etmediğim, bloggerler ile bol bol sohbet ettim ve kaynaştım çok keyifli bir toplantı oldu.İyi ki bende davet edilmiştim:)Fatma'cığım, sponsor firmalardan bahsetti,tedbirli gelin,diye sıkça mail atmasına rağmen inanın hediyelerin,bu kadar çok olacağını hiççç tahmin etmemiştim:)Etkinliğe katılan tüm firmalara ,elbette ev sahibi "Tarçın ve Pasta Evi"blogunun sahibi sevgili Fatmaya ,çok teşekkür ederim.Bir çok sponsor firma dedim,firmalar yeni ürünlerini tanıttılar elbette bende deneyimlerimi sizlere anlatacağım. O, kadar çok fotoğraf ve anlatılacak şey var ki,iki post halinde yazmak benim için çok daha kolay olacak:)Hadi lafı uzatmayalım,başlayalım anlatmaya,işim bu defa hiççç kolay değil:))Evet,Sevimi,nazik ev sahibimiz Fatma'cığım,toplantının yapılacağı Midpoint'te kapıda karşıladı bizi.Midpoint'e, daha önce bizim kızlarla yine kahvaltıya gitmiştim :))çok nezih ,servisi ve nazik elemanları ile harika bir mekan gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz.İsimlerimiz yazılı masamıza oturduk.Sevgili fatmanın konuşması ile etkinlik başlamış oldu çok emek verdiği,özendiği heycanından belli oluyordu ve proğram sonuna kadar sıfır hatayla sonlandırdı ,fatma'cığım buanlamda kendisini tebrik ederim:)
 
"Tarçın ve pasta evi"ev sahibesi olarak ,elleri ile hazırladığı yine istanbul temalı pastayı bizlere sundu,muhteşem üstü lezzetli sunumluydu.Tarçın ve pasta evine yine gönül rahatlığı ile sipariş verebilirsiniz.
Çekiliş yaparak,çeşitli hediyeler dağıtmak istemiş fatma'cığım:)herpimiz bu yukarıda gördüğünüz numaralı çubuklardan seçtik.Benim numaram-6- idi:)ve aşagıda gördüğünüz, oyuncak aynı zamanda
kaş ve kirpik bakım serumu çıktı:) 
NİVOKİDO oyuncak,eğlenerek öğrenmeye ve gelişime odaklı.Çocuklara özel yaratıcı ,düşündürücü eğitici,keşfetmeyi özendirici olacağı aşikar:)şimdilik torunuma saklıyorum efenim:))
Kaş ve kirpik bakım serumu ise éeose'den henüz yeni başladım kullanmaya,ancak şunu söyleyebilirim ki;allerjik olan bünyemi kesinlikle  etkilemedi ,bu anlamda gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.Faydalı bir ürün,éeose'nin sayfasından detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz efenim:)
Günün en anlamlı ve beni duygulandıran hediyesi ise "ONTO İLETİŞİMDEN oldu,sosyal sorumluluk projesi altında ,bizim yerimize" kimsesiz çocuklara"
 yaptığı bağış ile güne damgasını vurdu:)onto iletişime çok teşekkür ederim...Bugünlük bu kadar ,ikinci bölümde görüşmek üzere:))

2 yorum:

ilknurundunyasi dedi ki...

inci ablacığım seni tanımaktan dolayı son derece mutluyum.
SEVGİLER
ilknurundünyası

İnci Yemek dedi ki...

İlknurum,inan bende aynı duygular içindeyim canım benim:)teşekkür ederim,öperim seni...