22 Nisan 2015 Çarşamba

SMOOTHİE

 Smoothie hazırlamanın şimdi en güzel zamanı arkadaşlar . Smoothie; taze meyveler ile hazırlandığı gibi dondurulmuş meyveler ile de hazırlanan katı ile sıvı arası çok sağlıklı bir içecektir . Özellikle kahvaltılarda ve ara öğünlerinizde mükemmel oluyor , ben  kahvaltı sofrasında  bulundurmaya özen gösteriyorum.Yine ölçü vermeme gerek olmayan bir tarif, istediğiniz kadar aromaları  bir biri ile uyumlu meyve kullanabilirsiniz .
- Smoothie nasıl hazırlanır ?
Ben ,Şeftali yi ,sonbaharda buzluğa depolamıştım hatırlarsanız , İNSTAGRAM takipçilerim bilirler ,şimdi  sırası geldi :)
"şeftali,portakal suyu,kivi ve çilek" hepsini blender den çektim.Kıvamını ise portakal suyu ile ayarladım . Önümüz yaz sıcak günlerde ise Smoothie'nin içine buz parçaları da atabilirsiniz, ama bir top dondurma ile servis etmenizi şiddetle tavsiye  ederim...
Kalbinizden sevgi hiç eksilmesin.Sevgiyle kalın...



Hiç yorum yok: