13 Eylül 2009 Pazar

MİMLENMİŞİM


Canım arkadaşım meltemmutfakta beni mimlemiş canım her zaman beni hatırlayıp onurlandırmandan çok mutlu oluyorum canım .

Şimdi sıra ile yapılması gerekenler,
1. Ödülün logosunu bloguna eklemek.
2. Ödülü aldığın kişinin linkini, ödülle ilgili yazına yazmak.
3. Sevdiğin 7 şeyi listelemek.
4. Sevdiğin 7 blogu listelemek.
5. Ödülü göndereceğin bloglara mesaj bırakmak


Sevdiğim 7 şey
Ailem ile geçirdiğim zaman
Mutfakta değişik tatlar hazırlamak
Fotoğraf çekmek
Arkadaşlarım,dostlarım
Deniz sahilinde oturmak beni herzaman dinlendirmiştir.
Tabiki alışveriş yapmak
ve mailler.



Sevdiğim 7 blog
Canım arkadaşlarım hepsini çok seviyorum kuralı belki bozacağım ama bu defa öyle olsun:)
benim sayfamda profilleri gözüken bütün arkadaşlarım ve bana yorum bırakan bütün arkadaşlarıma gönderiyorum ödülü hepinizi çok seviyorum.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

hoşgeldiniz özledik sizi

Tinker Bell dedi ki...

İnci'cim senide tebrik ederim,ÇOk güzel bir ödül yerine bulmuş.
Kocaman Sevgilerle...

sarımutfak-hande dedi ki...

teşekkürler sizinde kadir geceniz mübarek olsun
sevgiler

Narince dedi ki...

Aranın uzamasını Ramazan'a veriyorum. Umarım iyisindir, ödülün de hayırlı olsun. Bekliyorum yeni tarifler, haberin olsun. Öptüüm.

ebruakin dedi ki...

Güzel mesajın için çok teşekkürler. :)))

Sana da hayırlı kandiller dilerim.

Sevgiler...

meltemmutfakta dedi ki...

Canım ödülün şans getirsin:)
İki gündür sizlerin sitelerini bir türlü açamadım...
Sanırım blogger sorunu:(
Nihayet şimdi açıldı:)
sevgilerimle,
www.meltemmutfakta.com