3 Şubat 2010 Çarşamba

SOBELER

Herkese sevgilerimi saygılarımı sunarım.İstanbul bugünde karlı ve çok soğuk arkadaşlarım izleyenlerim,havanın soğuk ve karlı olması dışarıdaki işlerimi yavaşlatıyor bu benden değil malum istanbul trafiği:))alışamadım şu tarfiğe alışamayacağım da zira gün ve gün daha da fena halde istanbul da yaşayanlar bilirler:))sadece tarfik değil elbette yaşamı zor kılan ,her alan da bu böyle ,kaç gündür rutin kontrolleri için gene hastanelerde idim)):tahlil zamanı gelmeden stres önce başlıyor..neyseki bu defa da işleri yarıladık sayılır.Blogumla bu aralar çok ilgillenemedim
tatilin de nasıl geçtiğini anlayamadan son haftasına girdik çoktan:))hayat hızlıca akıp gidiyor
sağlık ,huzur olsun gerisi hiçç önemli değil dostlar.
Geçen yazısında Narincem sobelenmiş çok güzek anlatmış kendini :)topu bir de bana atmış:))
canımın içinin kalemi mükemmel ,okumak yazmaktan daha kolay elbette:)oturdum pc.nin başına kendimi nasıl anlatacağım dostlara,düşmanlara sormak lazım :))bizim halanın bir lafı vardı dostuna sorarsan iyi söyler,düşmanına sorarsan kötü söyler diye özlü söz aslında :))değilmi,bir özlü sözle sadede gelelim:))Bir insanı tanımak için ya kesesine basacaksın yada yolculuk yapacaksın:)) bu sözleri çok severim.Sanal arkadaşlıklarda hepimiz neredeyse bir otobüsdeki yolcu gibiyiz tabi yüz yüze ses tonu mimikler olmasada :))yazı karakterleriile de tahminlerim bu sobe ile kesinlesiyor neredeyse bakalım benim için nasıl düşüneceksiniz.
İstanbulda doğmuş çok disiplinli yufka yürekli ,güzel bir babanın iki kızından büyüğü:)lise bitince üniversiteye giremeyen hemen evlenip kariyerini ev kadınlığın da tamamlayan:))halen emekli olmayı bekleyen biriyim:) iki çocuk annesi ,çocuklarını on yıl ara ile teker teker büyütmüş:))her annenin olduğu gibi onların üzerine titremiş bir anne,eşinin en iyi arkadaşı, sırdaşı,sevdiği
sporda ,hakemlik hayatında sabırla arkasından hep destekleyen,yanyana omuz omuza bugünlere kadar geldiği kadını.Zor süreçlerde herkez gibi yıpranmış , stres,romatizma gibi hastalık sahibi:))bütün bunlara rağmen hep neşeli olmayı seçen, arkadaşlarını ve dostlarını bu yönde hayatına sokan bir insanım.Hep bana yakınlığı ile bilinen kişilerden büyük darbeler yemişim Her zaman hatalarım dan ders çıkarmışımdır:)evde en sevdiğim iş mutfaktaki geçen zamanlarım ortalık da dağılmasa iyi olur:))çok acele işlere gelemem herzaman önceden planlı ve proğramlı olmalı,
evdeki düzenim de buna göre ayarlı idi:)) çocuklar büyüdüğü zaman evde artık benim düzenim den kimse memnun değil,kimse aldığı eşyayı yerine bırakmıyor:)hertürlü kıymetli evrak ,eşya bana teslim ben de onları çok emniyetli bir yere koyuyorum ve bir daha bulamıyorum:))evde herkes bir arama için de:))bu bir sırdı kimse duymasın taktik işe yaradı bende rahatladım bu anlamda:))çok uzun oldu :)))başka sobelerde görüşmek üzere.Sobelenmemişleri seçmeye çalışayım:))
bende kendimceyi,zeynebimi,muhteremi sobeliyorum..

5 yorum:

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım incimmm inan ki seni öyle çok seviyorum ki:)okudukça seni yakından tanıdıkça daha daha çok seviyorum inan:)seninle ilk tanışmamızda sıkı sıkı sarılacağım sana:)))şapur şupurda öpeceğim haberin olsun:))))

cevaplarını bir solukta okudum heyecanla:)
sakladığım şeyleri unutma problemi bende de oluyor:)))öyle iyi saklıyoruz ki kendimizde bulamıyoruz:))))mime en yakın zamanda cevap vereceğim canım
kocaman, en sevgi dolusundan öpüyorum seni:)

Narince dedi ki...

Yok canım utandırıyorsun beni, mükemmel falan deme. Sen de ne güzel anlatmışsın kendini işte. Hayat söylediğin gibi hep lay lay lom gitmiyor. Zor yıllar yıpratıyor bizleri. Ama ayakta durabiliyorsak, çevremizdekilere neşe verebiliyorsak bunda önemli itici kuvvet ailemie olan sevgimizdir diye düşünüyorum. Ailesinde, evinde mutlu olmayan bir kadın dayanamaz bunca zorluğa.

Bak taktiğin hoşuma gitti, ben numaradan değil sahiden bulamıyorum koyduğum yeri. Ama hala bana emanet her şey. Belki işe yarar unutkanlığım ha ne dersin?

İnci Yemek dedi ki...

Zeynebimmm inan bende seni çok seviyorum tatlım :))en kısa zaman da yan yana gelip uzun uzun sohbet edeceğiz söz sana:))kocaman öpüyorum canım benim..

İnci Yemek dedi ki...

Neclacım büyük insanlar daima mütevazi insanlardır:)ben senin için böyle düşünüyorum, canım benim.arada filim kopuk olanlar var canım ya, kayıp eşyalarda:))kış bitiyor, hala eşimin ve benim eldivenlerimizi bulamıyorum:))) dışarıda kaybettim olasılığı sıfır,evde iyi bir yerde bakalım nereden çıkacak:)))kocaman öpüyorum..

MUTFAKISTAN dedi ki...

SENI BIRAZ DAHA TANIDIK CANIM NE GUZEL YAZMISSIN.BENDE IYI BIR YERE SAKLARIM
BU ONEMLI DERIM AMA BIR DAHA BULAMAM
COK GULDUM OKUYUNCA..
SEVGILER