5 Ekim 2011 Çarşamba

DOMATES SOSLU KIZARTMA



Selamlar sevgiler ,değerli misafirlerim ve blogcanlarım.Her  post'ta  bu yıl işimizin zor olduğunu yazıyorum :))takipçilerim bilirler evde öğrenci olduğunu,işte bu yıl sizden bol bol dua bekleyeceğim zorlu LYS VE LGS:) sınavı aşalım diye:))bir evde okuyan çocuk mu var herkese kolaylıklar dilerim:)
Bu günlerde bu sebeplerden olsa gerek biraz keyifsizlikler var elbette,iyi  ki blogcanlarım ile etkinlikler bitmiyor ,geçen cumartesi günü kadıköy balon-cafe  Restaurant'ta  toplandık,benim için çok keyifli bir gün oldu sadece Nevval'imin rahatsızlığına üzüldüm doğrusu, çok şükür ki iyi haberlerini aldık..
6.blog yazarları toplantısının ev sahipliğini sevgili ESRA KARS&MELİKE ERTUNÇ&MELTEM ERTUNÇ&ZEYNEP ÖZCAN'ı  tebrik ederim:)emeklerine sağlık arkadaşlarımın:)sıcacık  gülümsemeleri ile karşıladılar bizleri,muhteşem kahvaltı ile sohbet etmek ise harikaydı:)hele yeni blogcanlarla tanışmaktan,ayağım yerden kesilmiş gibi hissettim:))
Sponsor çokk firma katılmış,o gün hediye yağmuru oldu da diyebiliriz:)))bu anlamda hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim.
Verdiğim linkleri lütfen ziyaret ediniz :)arkadaşlarımın yazılarında  daha detaylı ve fotoğraflı  görebilirsiniz.
 Domates soslu kızartma  reçetesine gelirsek:))patlıcanlar bitmeden neredeyse bu yılın son tarifleri
ehh bir de Narincem patlıcanlı tarifler etkinliği düzenlemişse:))katılmamak olmazdı.

Reçete daha önce hazırladığım Soğanlı Domates soslu Sebzeler ile aynı,tekrar yazmayacağım.
Fakat bu defa ,patlıcan dışındaki  tüm sebzeleri TEFAL  ACTİFRY ile  sağlıklı kızarttım:)
Nasıl mı?Actifry'ı önce 2 dk.ısıttım bir ölçü sıvıyağ ile 6-8 dakikada  kızartım,sadece patlıcanları üzerine fırça ile yağ sürerek  teflon bir tavada kızartarak diğer kızartmalar ile harmanladım.
Ve üzerine hazırladığım  domates sosunu serdim(soğanlı domates sosu ile aynı tarif ,sadece soğan'ı ilave etmeyeceksiniz)
Şimdilik sağlıkla ve sevgi ile kalın...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık İnci ablacım, valla çok i anlıyorum benim kız kardeşim de bu yıl girdi 430 puan aldı tercih yapmadı Tıp istediği için bu yıl da deneyecek.Çok stresli oluyorlar.Allah kolaylıklar versin .Kardeşimle birlikte kızın için de bolbol dua edeceğim.öpüyorum çok.

LeylaK dedi ki...

ya şu kızartma zararlı bişey olmasa nolurdu :( ellerine sağlık.


Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Unknown dedi ki...

ohhh ellerine sağlık İncim çok güzel görünüyor.Bizim bu hep yeme durumumuz ne olacak bilmem

Unknown dedi ki...

Bol bol dua edelim,herkesin sınavı çok iyi geçsin inşAllah..
Ben de giricem bu yıl sınava :) ben de istiyorumm :)
Rabbim herkesin gönlüne göre versin..
Blog buluşması ahh ne güzel ne güzel :)
Nice kavuşmalara..
Sağlıklı yemeğin de pek nefis olmuş,şifa olsun inşAllah..
Sevgilerimle..

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Merhabalar. Nefis görünüyor:)

Şirince Tatlar dedi ki...

ellerinize sağlık harika görünüyor

mutfagabuyrun dedi ki...

şimdi olsada yesem.çok severim çok.ellerine sağlık canım.afiyet bal olsun.sevgiler.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerıne sağlık bereketı bol olsun...

Kızartmalar her evın vazgeçilmezi..

RABBIM Tüm öğrencilerin yar ve yardımcısı olsun..

Sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

bayılırım ,yazın baş yemeğidir kendisi:)))
ellerine sağlık incim

lezzetli tatlar dedi ki...

nedense yararlı şeylerin tadı kötü zararlılarınsa nefis oluyor:))ellerinize sağlık
sevgilerimle