23 Mayıs 2013 Perşembe

ERZİNCAN LOKUMU

Tüm takipçilerime gönül dolusu sevgilerimi gönderiyorum.Her zaman şuna inandım ve söyledim."İyi ki bogumu açmışım,iyi ki varsınız"bir önceki  postuma bıraktığınız ayrıca facebooktan da destek verdiğiniz yorumlara çok çok teşekkür ederim:))insan kendi yazdığı oluşturduğu yazıya  zır ,zır ağlar mı:))her birinizden gelen  yorumlarda adeta "bizde senin yanındayız "demeniz ile daha da çoştum gitti.. bir kaç gündür ancak toparlandım:)Bugün işi tatlıya bağlayalım da,tatlı konuşalım istedim:)
Tv. de bir yemek proğramında görmüştüm Erzincan lokumunu,tarifi yazdım bir kenara fakat geçen günlerde

7 yorum:

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

denemek için tarifini aldım canım teşekkürler
merak ettim nasıl bir lezzet
ellerine sağlık sevgiler:)

İnci Yemek dedi ki...

Fatmacım bizler çok beğendik umarım sizde beğenerek yersiniz:)
sonucu bildirirsen çok mutlu olurum canım:)
kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...

Banu dedi ki...

merhaba İnci ablacım:)) oyyy bu nasıl nefis bir tarif böyle ellerine sağlık bende aldım bu tarifi en kısa zamanda deneyeceğim paylaşımın için teşekkürler:)) kocaman sevgileirmle...

hanife dedi ki...

Eline sağlık görüntü süper eminim tadıda öyledir..
Bloğunu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim mutlu hafta sonu dilerim...

yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar. :) Ellerinize sağlık. Önümüzdeki hafta sonu denemek için vaktim olursa bende sonuçlarını paylaşırım. Sağlıcakla..

mutfagabuyrun dedi ki...

denemek istediğim bir tarif.nefis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

tarif nerdee yaa