6 Mayıs 2013 Pazartesi

YİNE YENİDEN ROSSOPOMODORO

"Hata" kavramına yüklenen  anlam farklılık göstersede, benim için rossopomodoraki hatam ilk ziyaretimde  oldu sanırım, zira alışkanlık mı yaptı nedir:))daha önceki izlenimlerimi  YAZMIŞTIM.
İkinci defa  ziyaretim de değişen sadece  halkla ilişkiler sorumlusunun Onno bey olması.Yine aynı güler yüzler,aynı sohbet,italyan kültürü ile restoranları hakkında  bilgilenmek.Son günlerdeki gittiğim davetlerin hep italyan restoranları  olması ,lezzetleri tadarak yorumlamam ve kıyaslama yapabilmem,  benim için  büyük şans diye düşünüyorum.Rossopomodoraya ilk gittiğimde  harika lezzetler damağımda tat bırakmıştı doğrusu ,Napoliten pizza çeşitlerinde seçim yapamamış" hepsi ,hepsi  muhteşem "diye ayrılmıştım mekandan.Şimdi ise beni şaşırtmadığı için  damak tadımla gurur duyuyorum:)zira son toplantımıza katılan bir grup  en iyi gurmeden de tam not aldı rossopomodoradaki tüm lezzetler.Demek ki gurme olma yolundayım:)şaka bir yana, bir restoranda....  şöyle yazarsam çok daha iyi olacak;Türkiyede ,İtalyan lezzetlerini en iyi şekilde sunabilmek, yöresinden gerekli malzemeleri getirmek çok zor bir iş ,bunu anlayabilmek için işletmeci olmak gerekmiyor elbette .Restoranın işletme müdürü Tansel bey, bir kere daha nasıl disiplin ve azim içinde çalıştıklarını anlatınca başarıyı zaten görüyoruz.Konu yeme içme olunca, efenim yazmakla bir yere kadar diyorum:)gidip görmek tatmak lazım diye düşünüyorum.Benim sizlere  önerim şöyledir;en önemlisi güler yüz, nazik ekip,en iyi pizzaları bulabileceğiniz,en iyi risotto yiyebileceğiniz,en iyi ızgara bonfile,en iyi tiramisu ve panna cotta ,kısaca "EN" lerin mekanı ,Rossopomodora tek kelime ile  muhteşem üstü bir mekan.Bir kez daha  Rossopomodoroya davet edilmem benim için onurdur,bu anlamda işletme müdürü Tansel Kaya bey'e,güler yüzünü ve hoş sohbetini esirgemeyen  gıda mühendisi Onno bey'e,tüm çalışan ekibe çok teşekkür ederim...



Aşağıda gördüğünüz italyan spagetti'yi mağazadan satın alabilirsiniz...

Hiç yorum yok: