21 Kasım 2009 Cumartesi

Sosisli Makarna



Hepinize güzel bir cumartesi akşamından selamlar sevgiler,daha önce bahsetmiştim düzcede

üniversite okuyan yeğenim olduğunu benim paşam:)acemiliğini çıkarınca kaldığı yurttan

ayrılıp ev tuttu iki arkadaşıyla şimdi yemeklerini kendileri hazırlayacak diyor ki teyzeciğim bizim yapabileceğimiz yemeklerde yayımlarmısın:)benim hazırladıklarım çok basit sade yemekler canım benim neredeyse hepini hazırlayabilirsin ben öğrencileri unutmadım :)onları düşünerek fikir vermek amacı ile sosisli makarna bakalım nasıl hazırlanmış.

Malzemeler:

1 paket makarna

5 tane sosis

2-3 rendelenmiş domates

2-3 kaşık ketçap

1/2 tatlı kaşığı biber salçası

1/2 tatlı kaşığı domates salçası

1 yemek kaşığı tereyağ

2 yemek kaşığı zeytinyağ

Hazırlanışı:

Büyükçe bir tencereye su koyup kaynamaya bırakın kaynayınca makarnaları ve tuzunu atıp pişmeye bırakın ,yapışmasını önlemek için içine 1 yemek kaşığı sıvı yağ ilave edin.

makarnanın pişme durumu sizin isteğinize kalmış istediğiniz kıvamda pişirebilirsiniz.

Makarnalar pişerken siz sosisleri hazırlayın,sosisleri yıkayın yuvarlak doğrayın,rendelenmiş domatesleri,salçaları ,ketçapı bir tencere içinde pişmeye bırakın kaynayınca sosisleri ilave edin

hiç suyu yoksa 1 çay bardağı su ilave edin çok kısık ateşte pişmeye bırakın.yumuşayınca ateşten alın.

pişen makarnayı süzün üzerinden sakın su gezdirmeyin tencereye alın eritilmiş yağını karıştırıp harmanlayın.

servis tabağına aldığınız makarnaların üzerine soslu sosisleri paylaştırın .afiyet olsun.

2 yorum:

meltemmutfakta dedi ki...

Sosis ve makarna daha ne olsun bayılırım:)
Haklısın öğrenciler için ideal :)
Doyurucu,maliyetsiz,zahmetsiz en güzelide çok lezzetli :)
sevgilerimle,

humeyra dedi ki...

Aaay tekerlek makarna, maziye gittim geldim, ananem çok alırdı bu makarnadan.