17 Eylül 2010 Cuma

Kabak Krep



Herkese hayırlı cumalar arkadaşlar.Bu tarifimi Narincenin düzenlemiş olduğu kabak tadı etkinliğine gönderiyorum.Nazik davetine çok teşekkür eder kendisine kolaylıklar dilerim.
Malzemeler:
2 tane yumurta
1 su bardağı süt
2 tane kabak
2-3 dal yeşil soğan
5-6 dal dereotu
1/2 çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı tuz
6 yemek kaşığı sinangil sade kekun
Hazırlanması:
Yumurtalar bir tasa kırılır ,tuz ilave edilip tel ile biraz karıştırılır.süt ilavesi ile
karıştırmaya devam edilir.Altı yemek kaşığı kekun yavaş yavaş sıvı karışıma yedirilir.
kıvamı budur arkadaşlar .(Neden kıvam budur dedim, ilave edeceğiniz kabağın ne kadar su bırakacağını bilmediğim için:)kabaklarınız su bırakırsa artı un ekleyeceksiniz işte en baştaki kıvamı buluncaya kadar)
Daha sonra rendelenmiş kabak ince doğranmış yeşil soğan ve dere otu ilavesi ile harcınız hazırdır.
Krep tavasına bir tatlı kaşığı kadar sıvı yağ döküp iyice ısıtın bir kepçe karışımdan tavaya
her tarafı eşit şekilde yayın.Tersli düzlü kızartın.Hazırlayacak olanlara kolay gelsin..
NOT:Ben tarifdeki ölçünün üzerine 5 yemek kaşığı daha un ilave ettim.
Değişik bir lezzet ve hazırlanması çok pratik kesinlikle tavsiye ederim..











16 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ellerine sağlık ablacım..

anneanneninemekleri dedi ki...

Süper görünüyor ellerinize sağlık,hem hafif hem de lezzetli olmuş.

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı cumalar ellerine sağ
lık.Bir kabak sever olarak kreplere
bayıldım öpüyorum.

lezzet sarayı dedi ki...

of nefis olmuş..
ellerine sağlık

Sevil Şahin dedi ki...

ablacım ellerine sağlık süper olmuş afiyet bal olsun

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerine sağlık krep nefis görünüyor.Sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

ablacığımm ellerine sağlık:))
kabaklı krep nefis görünüyor:)
ellerin dert görmesiinn:)

Narince dedi ki...

Oooo yeni şablonun hayılı olsun İnci'm. Uğraşıp yetiştirdin demek, yormasaydın kendini. Şimdi daha iyisin umarım, teşekkür ederim canım, alıyorum tarifi.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

İnciciğim bu tarifi aldım nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler...

Gizemli Tatlar dedi ki...

hem pratik, hem hafif, hem lezzetli, hem de sebzeli daha ne olsun, ellerine sağlık...

pelince dedi ki...

İncicim canım ne güzel olmuş bu krepler,hem hafif hemde lezzetli..
ellerine sağlık..

Not:Hastalıklar nedeniyle Bayramlaşmaya gelemedim afolla ..

öpüyorum..

İnci Yemek dedi ki...

Blogcanlarım nazik ve güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim hepinizi çok öpüyorum.

sarımutfak-hande dedi ki...

çok güzel görünüyor canım ellerine emeklerine sağlık
öpüyorum seni

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar SevalHatice

İnci Yemek dedi ki...

Sevgili seval hatice beğenmiş olmanıza sevindim:)
ayrıca beni izliyor olmanızdan çok mutluyum:))
selamlarımı sevgilerimi gönderiyorum..

Adsız dedi ki...

Elinize sağlık. Ben de şimdi denedim. Kıvamı yoğun tuttum biraz. Robotta çektim tüm malzemeyi son olarak. Yeşil pan cake oldular:)