14 Kasım 2011 Pazartesi

BLOGCANLAR TOPLANDIK


Bayram öncesinden bu yana on gün geçmiş özlemişim sizleri:)Hepinize sevgilerimi  ve selamlarımı
gönderiyorum değerli misafirlerim ve blog arkadaşlarım.
Kış mevsiminin ilk ayını da yarıladık her yıl bu mevsimde bu aylarda bana öyle olur hayat hızlı çekime alınmış gibi hızlıca akar gider, bilmem size de olurmu böyle:))
Hele ki okulların açılması ile başlayan koşturmaca özlenen dostları görme ihtiyacı ve sağlıkla ilgili rutin taramalar.
Sağlık elbette her zaman listenin başında olmalı,fakat  bu konudan çok sıkıldığımı söylemeliyim
dünyanın diğer ülkelerinde durumlar nasıldır bilmem ama burada hala değişen bir şey yok gibi gözüküyor.Ya bir kaç gününü ayıracaksın yada kesenin ağzını sonuna kadar açıp  rahat edeceksin :)
Neyse her zaman şükretmede fayda vardır :)
En önemlisi esas konu tabiii..Nereden başlasam nasıl anlatsam;
Hani şu blogcanlarım canparelerimle ilgili:))Ekim ayı  ilk haftası hepsi yaş günüm sebebi ile  telefon ile arayıp beni derin sevince bırakmışlardı, meğerse konu ile ilgili işleri bitmemiş:))
Gerçek olan şu ki,çok şanslı bir  insanım:))nadide dostların arasında yer buldum:)
Evet geçen hafta bizim haneye davetli idi blogcanlarım,bir de hediye ile taçlandırmak istemişler beni
fakat kargoya verdikleri talimat erken olunca :))ben  kimden geldiğini bilmediğim kargoyu almak istemeyince:))evdeki  işbirlikçi prenses   döküldü:))Aylinimin başkanlığında canparelerden gelmiş EHLİKEYİF makinam:)tekrar çok teşekkür ederim canlarım ,prenseslerim benim.
Muhteşem bir cumartesi günü yaşadım sayenizde :)o kadar çok eğlendim ki,duygularımı yazmaya çalışsam emin olun eksik kalır:))
Aynı gün  GÜLAY'ımla  beraber yeni yaşlarımızı kutladık,çok istememe rağmen aramızda olamayan AYŞEN-HİLAL-VE TİJEN'imin  bol bol kulaklarını çınlattık:))

Özellikle Sevgili Fikrimühim Riella'cığım , kursu olduğunu sonrasında geleceğini söylediği halde:))
Geldi !!!! beni nasıl sevindirdi anlatamam:)))
Bu toplantı bir  kaşık bal oldu,bunu saymıyorum dostlar tekrarını diliyorum:)
Bir de yemek boyutu vardı elbette :)konusunda uzman ,şampiyonlar,becerikli hanımları ağırlamak hazırladığım lezzetleri bakalım beğenecekler mi?  diye az da heycanlanmadım desem yalan olmaz:)

Aylinimin bir lafı var dı; kolumun altına aldım yiyeceğimi gittim diye her biri bir lezzetini kapmış gelmiş:))her biri birbirinden enfes lezzetlerdi yukarıda gösterdiğim fotoğrafda hepsi yok malesef
şimdi link vererek hepsini tanıtacağım sizlere.

Şimdilik sevgi ile kalın..


                                                                   
  BETÜL







14 yorum:

Unknown dedi ki...

Allah muhabbetinizi artırsın inşallah:)sevgiler

Unknown dedi ki...

İncim herşey ama herşey gerçekten çok güzeldi.Birbirinden güzel yiyecekler,mükemmel insanlar,tavan yapan eğlence,evsahipliği hepsi çok ama çok güzeldi.Çok ama çok eğlendim sağol varol İncim

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Cansın sen. Ne güzel ağırladınız siz de, emeğinize sağlık, öperim.

Unknown dedi ki...

Canım ne mutlu bizlere böyle harika dostlarımız var daim olsun inşallah öpüyorum.

İnci Yemek dedi ki...

Baharcığım muhabbetler birlikte olunca güzel oluyor canım:)hep beraber inşallah...

İnci Yemek dedi ki...

Gülerim seninde ellerine gönlüne sağlık canım benim:)en en mutlu olduğum, keyifli günlerden biri oldu benim için:)her zaman beklerim
canımın içi...

İnci Yemek dedi ki...

Aylinim canımın içi:)iyi ki varsınız hayatımda.
en kocamanından öpüyorum seni...

İnci Yemek dedi ki...

Deryacığım bu anlamda çok şanslıyız değilmi canım benim:)
Allah nazarlardan saklasın dostlarımızı...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

İnci ablam ne güzel bir gün yaşadık senin evsahipliğinde. Nursena da harika ağırladı bizi sağolsun prenses. Herşey çok güzeldi, sizler gibi dostlarım olduğu için çok şanslı oldugumu her defasında anlıyorum. sevgiler

İnci Yemek dedi ki...

Yaseminim sizler olduğunuz için ben çok şanslıyım canımın içi:)ayaklarınıza sağlık muhteşem güzel bir gün oldu bizim için de:)sizleri evinizde gibi hissettirebildikse ne mutlu bize:)
en kısa sürede tekrar görüşmek üzere.
sarılıp öpüyorum seni ve paşamı canım benim...

Saglıklımutfak dedi ki...

Canım benim güle güle kullan tatlım. bir dahaki sefere hep birlikte olacağız inşallah:)

Tümay Öztürk dedi ki...

İnci ablacım güle güle kullan. Tekrar tekrara teşekkürler. Çok iyi ağırladın bizi. sana ve kızlara tekrar çok teşekkürler:) Diduuuu:)

Unknown dedi ki...

Bu özel davetiniz için asıl ben teşekkür ederim. Her şeylezziz ve eğlenceliydi. Sizlerle tanışmak çok keyifliydi. Umarım yakın zamanda tekrar görüşmek dileğiyle,

Unknown dedi ki...

Bu özel davet için asıl ben teşekkür ederim. Her şey çok leziz ve eğlenceliydi. Hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum. Umarım yakın zamanda görüşmek dileğiyle,