15 Kasım 2011 Salı

HAVUÇLU KEREVİZ SALATASI


Biz kereviz salatasını ,sıvıyağda sotelenerek hazırlanmasını çok sevdik. Bakarmısınız kereviz salatasının versiyonlarını  bulmaya başladım:)sıvıyağda, kereviz enfes aromasını veriyor, sarımsaklı yoğurt ile de muhteşem lezzete kavuşuyor desem hiçç abartmış olmam:)
Havuç eşliğinde de enfes bir lezzet oldu şiddetle tavsiye ederim,blogcanlarımın sofrasında  bir  çeşitti.Diğer  lezzetleri de   yazmaya devam edeceğim..

Malzemeler:

3  adet  kereviz
1 tane irice havuç
2-3 yemek kaşığı sıvıyağ
1 çorba kasesi sarımsaklı yoğurt
1 çorba kaşığı mayonez (ben kullanmadım)
yeterince tuz

Hazırlanması:

Kabukları soyulmuş , rendelenmiş kerevizleri ve havucu  aynı anda sıvıyağ ile  yumşayıncaya kadar  pişirin.Arada bir  karıştırın ,tencerenin kapağını çok sık açmayın , kerevizler kararmasın.
Ateşten aldıktan sonra yine kapağını açmadan soğumaya bırakın.Daha sonra sarımsaklı yoğurt ile karıştırıp servis tabağına alabilirsiniz...

19 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerine sağlık bereketi bol olsun.

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık.Çok güzel olmuş.Kerevizi çok seviyorum.

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Bu portakala dokundum ben :) Salata lezzetliydi ve fakat kavrulmadan kerevizin keskin kokusunu duyunca kendimi daha iyi hissediyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

kış geldimi en çok yaptığım salatalardan bu salata ablacım ellerine sağlık olsun..
öpüyorum çok:D

anneanneninemekleri dedi ki...

Bence nefis olur....Bende akşama kereviz salatası yapacaktım,cevizli olandan bunu denemeye karar verdim,süperrr ellerine sağlık.

sarımutfak-hande dedi ki...

bende kerevizi kavurayım eminim daha lezzetli olur hiç aklıma gelmemişti
ellerine sağlık
kucak dolusu sevgilerimle...

Saglıklımutfak dedi ki...

Bugün öğlen yedim kereviz salatası. Çok da güzel olur ellerine sağlık İncim;) Öperim

Aycan dedi ki...

görüntüsü süperrrrrr.Ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

İncim ellerine sağlık canım nefis her zaman ki gibi

durutarifler dedi ki...

Portakalla sunum çok güzel oluyor değil mi_?
Ellerine sağlık
Sevgiler

Narince dedi ki...

Ellerine sağlık İnci'm akşamın güzel olsun.

zeymurancafe dedi ki...

canım ellerıne sağlık kerevız hıc yapmadım tadını bılmıyorum goruntu güzel..

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Ah nefistir bu :)

anne eli gibi dedi ki...

ellerine sağlık ablacığım,sunum harika olmuş,tadı zaten güzel:)
sevgiler..

yeşim dedi ki...

çok severim akşama bende yapayım inci tanem....ellerine sağlık.öptümmm.

Tarif diyarı dedi ki...

Kereviz salatasına bayılırım ben birazda ceviz ekliyorum:) bizim evde benden başka kereviz yiyen olmadığı için bir tane kereviz alıyorum onuda güzeeeel bir salata yapıp afiyetle yiyorum:))ellerinize sağlık inci hanım.Kucak dolusu sevgiler:)

Tümay Öztürk dedi ki...

Ben bu salatadan yediiiimmmm:) Ellerine sağlık İnci ablacım:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bende denedim,
ellrine sağlık incim,

ama illa o muhteşem aromasını çiğden tatmak isteyenlerdenim..
çok çok sevgiler..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

lezzet de sunum da mükemmel:)))