8 Mayıs 2012 Salı

SANPELLEGRİNO CAFE SOCİETY FOTOĞRAF YARIŞMASI


Sanpellegrino Meyveli İçecekler, Cafe Society Fotoğraf Yarışması ile tüm fotoğraf severlerin yaratıcılık ve yeteneğini destekliyor. Başkanlığını Mimar Sinan Üniversitesi Fotoğraf Bölüm Başkanı Prof. Murat Şen’in yaptığı yarışma jürisinde; Time Out Dergisi Yazı İşleri Müdürü Elif Eren Altınarık,  ünlü Fotoğraf Sanatçısı Mehmet Turgut, ünlü Moda Tasarımcısı Özgür Masur, çektiği fotoğraf kareleriyle ünlü Hürriyet Gazetesi Fotoğraf Editörü Sebati Karakurt, ünlü Moda Fotoğraf Sanatçısı Tamer Yılmaz ve S. Pellegrino Avrupa ve Güney Amerika İş Geliştirme Sorumlusu Filippo Mazzaia bulunuyor.
Dünyada hızla büyüyen fotoğrafçılığa olan ilgiyi Türkiye’de de artırmayı amaçlayan Sanpellegrino Cafe Society Fotoğraf Yarışması, 1 Nisan-1 Haziran 2012 tarihleri arasında tüm fotoğraf severlere açık olacak. Yarışmanın konusunu; kafe veya restoranlarda Sanpellegrino ürünlerinden bir veya birkaçının da bulunduğu bir kompozisyon yaratılarak fotoğrafının çekilmesi oluşturuyor.  
Fotoğraf severler, çektikleri fotoğrafları https://www.facebook.com/cafesocietyturkey adresine yükleyerek yarışmaya katılabilecek. Yarışma sonucunda; birinci ALMA School’da yeme-içme workshop’una katılımı da kapsayan 2 kişilik VIP İtalya seyahati, ikinci Iphone 4, üçüncü Ipad 2 kazanacak. Ayrıca, Facebook üzerinden tıklanarak belirlenecek birinciye ve jüri özel ödülü alacak kişiye de sürpriz hediyeler verilecek.
Sanpellegrino Meyveli İçeceklerin düzenlediği Cafe Society Fotoğraf Yarışması ile ilgili detaylı bilgi www.cafesocietyturkey.com web sitesinden edinilebilecek.

Cafe Society Hakkında                                                                                              
İtalyan yemek sanatının en önemli temsilcilerinden Sanpellegrino’nun 11 senedir Avusturalya’da düzenlediği, bir gelenek haline gelen Sanpellegrino Café Society Fotoğraf Yarışması ikinci kez Türkiye’de gerçekleştiriliyor. Tüm fotoğraf severlere açık olan yarışma, dünyada olduğu gibi Tükiye’de de fotoğrafçılığa artan ilgili geliştirmeyi amaçlıyor.

Sanpellegrino Meyveli İçecekler Hakkında
1932 yılında Aranciata’ nın (Portakalın) piyasaya sunumu ile ilk olarak marka ortaya çıkmıştır. İçeriği %12 ile %18 arasında değişen meyvenin kendi özü/parçacıkları, çok az doğal şeker ve S.Pellegrino’dan oluşmaktadır. Sadece Sicilya’da yetişen narenciyenler kullanılır. Portakal kabuğu dış yüzeyi şeklindeki şişeler görüntüsü açısından ilham vericidir.
Türkiye’de 4 çeşit 200 ml cam şişede satışa sunulmaktadır. Bunlar Aranciata Rossa (Kan Portakalı), Aranciata (Portakal), Pompelmo (Greyfurt), Limonata (Limon)’dır.
S.Pellegrino Hakkında
“Hangi dili konuşuyor olursanız olun, İtalyanca yaşayın”
1250 yılında kurulan ve adını Aziz Pelegrino’dan alan İtalyan Kenti San Pellegrino’da yüzyıllar boyunca yerel işletmecilerin elinde bulunan ve 1998’de Nestle tarafından satın alınan S.Pellegrino, dünyanın en iyi şefleri ve somelyelerinin yanı sıra en seçkin restoran, otel ve cafe işletmeleri tarafından tercih ediliyor.
İtalya’nın gelişmiş yemek kültürünü ve stilini yansıtan S.Pellegrino’nun iddiası bir trend olarak değil, “stil” göstergesi olarak; eski değil, “klasik” bir marka olarak; sıradan değil, “ulaşılabilir lüks” olarak tanınmak.
S.Pellegrino, bugün dünyada 120 ülkede 900 milyon şişe’den fazla satılıyor. Dünyanın en ünlü ‘Fine Dining Waters’ı (İyi Sofra Suyu) olarak bilinen S.Pellegrino, Dünya Somelyeler Birliği tarafından gastronomi ve şarap kültürü ile bağdaşan tek su olarak kabul ediliyor.

Hiç yorum yok: