Sanpellegrino
Meyveli İçecekler, Cafe Society Fotoğraf Yarışması ile tüm fotoğraf severlerin
yaratıcılık ve yeteneğini destekliyor. Başkanlığını Mimar Sinan Üniversitesi Fotoğraf Bölüm Başkanı Prof. Murat
Şen’in yaptığı yarışma jürisinde; Time Out Dergisi Yazı İşleri Müdürü Elif Eren
Altınarık, ünlü Fotoğraf Sanatçısı
Mehmet Turgut, ünlü Moda Tasarımcısı Özgür Masur, çektiği fotoğraf kareleriyle
ünlü Hürriyet Gazetesi Fotoğraf Editörü Sebati Karakurt, ünlü Moda Fotoğraf
Sanatçısı Tamer Yılmaz ve S. Pellegrino Avrupa ve Güney Amerika İş Geliştirme
Sorumlusu Filippo Mazzaia bulunuyor.
Dünyada
hızla büyüyen fotoğrafçılığa olan ilgiyi Türkiye’de de artırmayı amaçlayan Sanpellegrino
Cafe Society Fotoğraf Yarışması, 1 Nisan-1 Haziran 2012 tarihleri arasında tüm
fotoğraf severlere açık olacak. Yarışmanın konusunu; kafe veya restoranlarda
Sanpellegrino ürünlerinden bir veya birkaçının da bulunduğu bir kompozisyon
yaratılarak fotoğrafının çekilmesi oluşturuyor.
Fotoğraf
severler, çektikleri fotoğrafları https://www.facebook.com/cafesocietyturkey adresine
yükleyerek yarışmaya katılabilecek. Yarışma sonucunda; birinci ALMA School’da
yeme-içme workshop’una katılımı da kapsayan 2 kişilik VIP İtalya seyahati,
ikinci Iphone 4, üçüncü Ipad 2 kazanacak. Ayrıca, Facebook üzerinden tıklanarak
belirlenecek birinciye ve jüri özel ödülü alacak kişiye de sürpriz hediyeler
verilecek.
Sanpellegrino Meyveli İçeceklerin
düzenlediği Cafe Society Fotoğraf Yarışması ile ilgili detaylı bilgi www.cafesocietyturkey.com web sitesinden edinilebilecek.
Cafe Society Hakkında
İtalyan yemek sanatının en
önemli temsilcilerinden Sanpellegrino’nun 11 senedir Avusturalya’da düzenlediği, bir gelenek haline gelen Sanpellegrino
Café Society Fotoğraf Yarışması ikinci kez Türkiye’de gerçekleştiriliyor. Tüm fotoğraf
severlere açık olan yarışma, dünyada olduğu gibi Tükiye’de de fotoğrafçılığa artan
ilgili geliştirmeyi amaçlıyor.
Sanpellegrino Meyveli İçecekler Hakkında
1932 yılında Aranciata’ nın (Portakalın) piyasaya sunumu
ile ilk olarak marka ortaya çıkmıştır. İçeriği %12 ile %18 arasında değişen
meyvenin kendi özü/parçacıkları, çok az doğal şeker ve S.Pellegrino’dan
oluşmaktadır. Sadece Sicilya’da yetişen narenciyenler kullanılır. Portakal
kabuğu dış yüzeyi şeklindeki şişeler görüntüsü açısından ilham vericidir.
Türkiye’de 4 çeşit 200 ml cam şişede satışa sunulmaktadır. Bunlar Aranciata Rossa (Kan Portakalı), Aranciata (Portakal), Pompelmo (Greyfurt), Limonata (Limon)’dır.
Türkiye’de 4 çeşit 200 ml cam şişede satışa sunulmaktadır. Bunlar Aranciata Rossa (Kan Portakalı), Aranciata (Portakal), Pompelmo (Greyfurt), Limonata (Limon)’dır.
S.Pellegrino Hakkında
“Hangi
dili konuşuyor olursanız olun, İtalyanca yaşayın”
1250 yılında kurulan ve adını Aziz
Pelegrino’dan alan İtalyan Kenti San Pellegrino’da yüzyıllar boyunca yerel
işletmecilerin elinde bulunan ve 1998’de Nestle tarafından satın alınan
S.Pellegrino, dünyanın en iyi şefleri ve somelyelerinin yanı sıra en seçkin
restoran, otel ve cafe işletmeleri tarafından tercih ediliyor.
İtalya’nın gelişmiş yemek
kültürünü ve stilini yansıtan S.Pellegrino’nun iddiası bir trend olarak değil, “stil”
göstergesi olarak; eski değil, “klasik” bir marka olarak; sıradan değil,
“ulaşılabilir lüks” olarak tanınmak.
S.Pellegrino, bugün dünyada 120 ülkede 900 milyon
şişe’den fazla satılıyor. Dünyanın en ünlü ‘Fine Dining Waters’ı (İyi Sofra
Suyu) olarak bilinen S.Pellegrino, Dünya Somelyeler Birliği tarafından
gastronomi ve şarap kültürü ile bağdaşan tek su olarak kabul ediliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder