27 Şubat 2015 Cuma

VAPİANO

Vapiano' ya davet edildiğim için çok mutluyum , davet almasaydım evime yakın sayılabilecek Bağdat cad. Selim Ragıp Emeç Sok.No:4  , bu mekanı bulurmuydum ? aslında bu işleri gençler çok iyi biliyorlar, bende prensesim kadar seviyorum makarna ve pizzayı ,önceden de tüyo gelmişti  prensese, İtalyadaki Vapianodan sonra en iyisi VapianoSuadiye olduğu , ben ondan önce gittim ya biraz kıskandı tabii:)) kıskanılmayacak gibi değil ki arkadaşlar ! ilk izlenimler gerçekten çok önemli kapıdan girdiğiniz anda sterili hissediyorsunuz bu benim çok önemli , yine girişte tamamen mutfağı görüyor ve verdiğiniz siparişe tamamen hakim olmanız çok  önemli ; yani makarnanızın veya pizzanızın nasıl olmasını istiyorsunuz , siz tarif ediyorsunuz Vapiano şef 'i,sizin tarif ettiğiniz şekilde tam hayal ettiğiniz lezzeti  5-9 dak içinde size hazırlayıp sunuyor .Yok , yok abartmıyorum !!! Zafer müdür bizzat hepimize Vapiano mutfağını açtı, makarna ve pizza için kullandıkları
Durum irmiği ununu, makarna makinasını nasıl kullandıklarını , hazırladıkları günlük makarnaları nasıl muhafaza ettiklerini, sosları, servis öncesi tüm hazırlıklarını gösterdi . Bu sebeple çok aç ve sabırsız olduğunuz zaman gittiğinizde  bile lahzada siparişiniz hazırdır buna inanın .Yemeğinizi yedikten sonra kahvelerinizi yudumlarken biraz da telefonunuz ile sörf yapmak isterseniz, ne o telefonunuzun şarjı mı bitti ? yok öyle bir şey derhal masanıza şarj kutusu geliyor:))böylede güzel nezih bir mekan işte . Günümüzün moda lafı ile devam edelim :)" Mutlaka Vapiano Makarnalarını  ve Pizzalarını yemeden ölmeyin":)) benim gibi tipik Türk kadını moduna girip dışarıda makarna mı yenilirmiş ? böyle bir şeyi asla düşünmeyin inanın çok pişman olursunuz , benim tavsiyelerime güvenin lütfen :)
Şu sıralar diyette iseniz veya hafif bir şeyler atıştırmak isterseniz " Bruşetta" ve "Insalata
 Mısta " yiyebilirsiniz . Hafif ,doyurucu , enfes bir lezzet.
Hemen üstdeki pizza ,aynı zamanda İtalyanların akşam yemeklerinde ekmek olarak
yedikleri "Fıletto dı manzo e rucola" ve hemen altdaki fotoğrafta  ise "Scampı e Spınachı" makarnayı  aynı zamanda yazımın en başındaki fotoğrafda gördüğünüz"Flammkuchen" pizzayı şiddetle  öneririm.
Üstdeki "Pesto" makarna,pesto sos ile hazırlanmış fakat bu makarnayı yerken bildiğiniz tüm Pesto sosları unutun zira Vapiano da özel üretiliyormuş ayrıca  bu konuda teşekkür bile etmek isterim  Vapiano sayesinde Pesto sos ile aram düzeldi:))
Ve final.. Tatlılar diyeceğim ama lafı uzatmamak için  beğenerek yediğim diğer diğer makarna  çeşitlerini atlamak zorundaydım:)) fakat siz vapiano.com.tr den bir sörf yapabilirsiniz.
Sütlü tatlılar her zaman favorimdir elbette "Crema dı fragola" içinde çilek parçaları olmasından gerek beni mest etti:))
Güzel bir organizasyonda bulunduğum  için çok mutlu oldum :) benim için bilgilendirici , lezzetli harika ağırlandığımız  bir gün oldu:) öncelikle,ev sahibi Zafer Metin Bey'e .Yaprak Yapsan hanıma ,Burçak ve Duygu'ya emeği geçen tüm personele çok teşekkür ederim...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

BUNLAR NEDİR BÖYLE???? DİYET GÜME GİTTİ:):) NEYSE AKŞAM BİRAZ DAHA SPOR YAPARIZ...
PAYLAŞIMINIZA 10 NUMARA 5 YILDIZ VERİM...
ÇÜNKÜ YEMEK YEMEK, DAMAK ZEVKİ BENİM İÇİN ÇOK BÜYÜK BİR MUTLULUK VE ZEVK KAYNAĞI...
İLK FIRSATTA GİDECEĞİM BU MEKANA...
TEŞEKKÜRLER...