12 Mayıs 2009 Salı

Hindi Etli Taze Fasulye


Herkese selamlar arkadaşlar fotoğraf makinam bozuldu bu resmi cep telefonu ile çektim biraz kötü görünüyor fakat siz tarif ile idare edin artık:)
Malzemeler:
1 kg taze fasulye
1/2kg hindi üst but
1 tane soğan
1-2 domates
1 tatlı kaşığı domates salçası
1 tatlı kaşığı biber salçası
1/2 kahve fincanı zeytin yağ
tuz
Hazırlanışı:
Küp doğranmış soğanları zeytin yağında ısı alıncaya kadar kavurun üzerine sıra ile etleri biraz kavrulunca fasulyeleri ,küp doğranmış domatesi,salçaları ve tuzu ilave edin.Yeterince su( size kalmış miktarı )verdikten sonra ilk kaynamadan sonra kısık ateşte pişirin.




8 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

hindi eti ile yemek denemedik hiç,
bunu denemek lazım ellerine sağlık:)

zehra dedi ki...

ellerinize sağlık fasulyeyi özlemişim walla canım çekti.sevgiler

Narince dedi ki...

Makinen için çok üzüldüm İnci . Benimki sıcak işkembe çorbasının içine düştü de ölümlerden döndü. Eşim bitanem tamir ettirdi. Seninki de düzelir umarım çabucak. Gülme!

Yine hindiden vazgeçmemişsin.Fasülyeyi ben de özledim. Pazarda baktım pişer mi pişmez mi cesaret edip alamadım. Alsam mı?

İnci Yemek dedi ki...

Neclacım kusura bakma güldüm ama:)neyse fasulyenin içine düşmedi:)çok şükür teknik bir arıza imiş oğlumundu bende epey telaşlandım emenetin canı burnunda olurmuş malum.düzeldi canım.iyi geceler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Çok severim taze fasulyeyi...
Ellerine sağlık canım:)

meltemmutfakta dedi ki...

Fasülyenin zeytinyağlısı,yemeği,kavurması herşeyini çok severim.Yaz aylarında bol bol yaparım.Ama hiç hindi eti ile denemedim.Sen herzamanki gibi hindiden yeni bir lezzet daha sunmuşsun bizlere.Paylaşım için teşekkürler.
sevgiyle kal,
www.meltemmutfakta.com

Unknown dedi ki...

umarım en kısa zamanda makinenize kavuşursunuz zor oluyor foto olmayınca bende bazen telefondan çekmek zorunda kalıyorum ama yinede foto çok güzel çıkmış ellerinize sağlık daha önce hiç görmemiştim hindi ve taze fasulye ikilisini

esradan dedi ki...

pırıl pırıl sıcacık konya dan kucak dolusu sevgiler.ellerine sağlık canım