7 Kasım 2010 Pazar

Dostlarla Buluşma




Yakaörenli(ilişi) olup istanbul'un neresinde yaşarşa yaşasın ,köyümüz halkını bir araya getirmek üzere derneğimizin gençlik kolu bir buluşma düzenledi,buluşma adresimiz şehri istanbul kafede
dostlarla kahvaltı.
Amacımız hem sosyal bütünleşmeye katkı sağlamak , dostlarla özlem gidermek anılarla keyifli
saatler geçirmek hemde birlikte dayanışma yoluyla yapılabilecek işleri sonuçlandırmaktı.

Orada köyümüz adına çok da üzüldüğümüz haberi aldık):konu şuydu;
Yaz başında karayollarının sahil yolu projesi hayata geçmeye başlamıştı.Yol yapım neredeyse bitmiş aynı zamanda köyümüzün , gece toplandığımız bir taraftan gökteki ay'ın güzelliğine mest olurken bir taraftan iyot kokusunu soluduğumuz deniz ile aramıza ikibucuk metre duvar örüldüğünü duyduk.
Bu yolun çok da faydalı olacağı inancında hiç birimiz değiliz.
Cennet ülkemizde bir tek karadeniz bozulmamış bakir kalmıştı burayıda katletmişler,çok üzgünüz,inşallah ilgililer uyarılarak yanlıştan ne kadar dönülebilirse düzeltilir.
Bu kader olmamalı...






6 yorum:

Neslihan Yılmaz dedi ki...

Merhaba İnci teyzeciğim, Pazar gün ki kahve fincanlarını görünce yazmadan geçemedim..Çok hoş bir gündü. İnşallah bundan sonraki organizasyonlarda tekrar hep birlikte oluruz.. Güzel köyümüz için olanlar çok üzücü. Biraz gerici bir fikir olabilir ama ben ne gelişsin ne de değişsin istiyorum. bence güzelliği koruyabilmek için olduğu gibi kalmalı ki bozulmasın..Bu yol konusunda hiç kimsenin yapabileceği hiç birşey yok mu? Her olan şeyde elimiz kolumuz bağlı mı kalacağız? Neslihan SAVAŞAN

İnci Yemek dedi ki...

Neslihancığım öncelikle sayfama ve blog dünyasına hoş geldin canım:)
Evet pazar günü keyifli hoş bir gündü fakat kendimiz ve köyümüz adına çok üzüldük.
Aslında orada bir kabahat ,hata varsa hepimiz suçluyuz bana göre):
orada yol yapımını biliyor olmamıza rağmen takipcisi olmadık.
İş işten geçtikten sonra başımızı taşlara vuruyoruz.
Köyümüzün fazla gelişmesi ve değişmesini ben de senin gibi istemiyorum fakat gerilemeside hoşuma gitmiyor açıkcası:)
Köy halkının hayata bakış açısının
değişmesini beklerken, yerleşik yaşayan gençlerinde duyarsız kalmasına ziyadesiyle üzüldüm.Artık olan olmuş bundan sonra ne yapılabilir,hukuki olarak bir yaptırım var mı? onlara
bakmak lazım.
kocaman öpüyorum canım..
Her zaman beklerim:)

Unknown dedi ki...

incim özledim seni kocaman öpüyoooorummmm

İnci Yemek dedi ki...

Gülercim bende çok öptüm canım..

anneanneninemekleri dedi ki...

Kahve ve lokum süper ikili ,sevgiyle kalın.

arzulanan tatlar dedi ki...

İnci hanım merhaba,

önce mancar dolmasını gördüm sayfanızda,bir acaba dedim; sonra dolaşmaya başladığımda mongele'yi gördüm kesin bizim oralı diye geçirdim aklımdan. Kastamonu sahili, bayram buluşması Abana fotoğrafı derken Yakaören'i de görünce kalbim pır pır etti.
Yani uzun lafın kısası ben de Kastamonu-Yakaören(ilişi)liyim.
Sizi blogdan da olsa tanıdığıma, bulduğuma çok sevindim, sayfanızda çok güzel paylaşımlarınız var.

Çocuklar yaz tatillerinin 1 ayını orada anneanne ve dedeliriyle birlikte geçiriyorlar, bizde 1 hafta 15 gün tatile gidebiliyoruz, bayramlarda da mümkün olduğunca.

Gerçekten çok güzel, cennetten bir köşe diye düşünüyorum ve çok seviyorum.
Bir başkadır benim memleketim...

Sevgilerimle.