3 Aralık 2010 Cuma

CKLT ÇİKOLATA DİYARINDAN

Kariyerlerini heyecan ve şevkle yapmakta olan bu iki bayan,bir tanesi üretim müdüresi SEÇİL ŞAYLAN diğeri ,yönetici asistanı , hafızamda,SAPANCAdan ayrılırken.Ülkemdeki çalışan kadınların artık ne denli güçlü,kariyerlerinde neler yapabileceklerinin bir örneği bu muhteşem güzel bayanlar.. Evet ben geçen çarşamba günü saatimi yaşama kurdum ,saatin zilini duyunca heycanla fırladım yataktan :)sevgili meloşumun Değişik tatların daveti ile sapancadaki Güral Sapanca Wellness Park 'ta bende davetliydim.Muhteşem bir gündü bir postla elbette ki anlatmayacağım:)mutlaka sizlerinde gezip görmeniz ve bu muhteşem lezzetdeki çikolatayı daha iyi anlatabilmek için fotoğraflar,adresler ve yazılar yayımlayacağım. Buluşma günü sebebi , cikolatasepeti.com Workshop etkinliği idi. Sabah erken saatde hazırlanıp telefon trafiğinden :)sonra buluşma noktasına gittim.Daha önce yazıştığım fakat dünya gözü ile görmediğim Nilayınsihirlielleri ve pirima rima ile tanışmaktan mutluluğum katlandı:) istanbul trafiği bu yıl malum düzeyde randevu saatinde sarkma olunca biz de bu sıkıcı beklemeyi sohbet ederek geçirdik. servis aracımız geldiğinde diğer blogcanlarımı önceki buluşmalardan tanıyordum:)ben yolculukları çok sevmeme rağmen yolun nasıl bittiğine inanamadım:) İlkbahar aylarını aratmayacak güzel bir havada muhteşem üstü bir yere GÜRAL SAPANCAYA geldik. kapıda bizi seçil ve yasemin hanım tüm nezaket ve zerafet içinde karşıladılar.Tanıtım odasında küçük ikramlar eşliğinde çay kahve vb.ikramlarla cklt mild markası ve fabrikanın nasıl doğduğu hakkında bilgilendirdiler. Bugün sadece bu konuda ben de öğrendiklerimi sizlerle paylaşmak isterim. cklt çikolata istanbulda NAFİ GÜRAL VE ÖZGÜR GÜR ORTAKLIĞI İLE 2006 yılında kuruldu.Kurucular ve fabrika çok genç.Amaçları en iyiyi üretmek fakat maddeleri çikolata olması bu sektörde çok zorlanacakları herkes tarafından söyleniyordu.Öyleyse işi 40 yıldır iyi bilen bir ortakla neden olmasındı,bu ortak elbetdeki MİLD SWİTZERLAND'ı.Bu doğrultuda başlayan zorlu başlangıç bugün üretiyoruz bu piyasada biz de varız noktasında. Cklt markasının en önemli özelliği sadece çikolata satan yerlerde olması..Bu muhteşem çikolataları İstanbulda real ve macro center büyük marketlerde bulabileceğiniz gibi Cevahir Avm,Viaport,Dudullu,İzmir mağaza,Meydan Cafe sapanca,Eskişehir Kızılcıklı mağaza,Mersin mağaza,Eskişehir Haller mağaza,Eskişehir Köprübaşı mağaza,Sapanca Fabrika Satış mağazadanda temin edebilirsiniz. Seçil hanım çikolata satışlarında çok hassas davrandıklarını marketlerin koruma ve depolamadaki hatalardan, kendi belirledikleri satış noktalarının çok daha elverşli olduğunu özellikle çikolata sepeti.com alışveriş yapılmasının çok daha uygun olduğunu bize iletti.Buradan alışveriş yapabilmek için önce üye olmanız gerekiyor, siteyi incelediğinizde ürünlerin ne kadar özenli olduğunu göreceksiniz.Siparişleriniz 50 tl olduğunda kargo ücreti ödemiyorsunuz. sizin istediğiniz bir kabınızı gönderebilirsiniz . fiatların ne kadar uygun olduğunu kendiniz göreceksiniz sitede sörf ederken:)lezzeti içinde kesinlikle bana güveniyorsunuz:))) Ben kendi damak zevkime güvendiğim gibi,bana hediye edilen çikolataların bir kısmı kızım okul arkadaşları ,oğlum ve eşim iş arkadaşları ile paylaştılar,gelen tepkiler gerek ailemin tadımı gerekse çevreden gelen tepkiler Mükemmel lezzet:)) Ben şimdiden anlaşmamı yaptım:)) Bugünlük bu kadar olsun ,yarın neler yedik :)otelin içinden görüntülerle devam ederiz. şimdilik sağlıkla mutlu kalın..







9 yorum:

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

İncim çok güzel bir post olmuş.

Bu güzel etkinliğimize katıldığın için teşekkür ederiz.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ah ah bir haftadır doktorlarda koşturuyorum. o günde randevum olmasa gelecektim:( napalım kısmet:)

Tümay Öztürk dedi ki...

Çok güzel bir etkinlik olmuş bol çikolatalı:)

ceydabural dedi ki...

senınle orada olmak cok guzeldı inci ablacım :) sıcak ve samımıyetın ıcın cok mutlu oldum
sarıldım öptum

mintinin dünyası dedi ki...

çikolata tadında bir gezi olmuş.arkadaşım.imrendim doğrusu.sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ne güzel bir gün olmuş ama yaaa çiklata deryası mübarekk:)
kutlarım seni ve katılan herkesi.

Narince dedi ki...

İnci'm şu kurabiyelerden benim yerime de tatsaydın. Öpüyorum tatlı yanaklarından, mutlu pazarlar olsun aşkım.

nilay dedi ki...

gerçekten çok eğlenceli bol çikolatalı bir gündü. inci ablacım senin gibi sıcak kanlı bir insanla tanıştığım için çok memnun oldum.
sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

harika bir etkinlik olmuş bende davetliydim ama hafta içi işte olduğum için katılamadım resimlere bakıp bakıp çikolatalı hayal kurdum