10 Ocak 2012 Salı

MOOVA SÜT

Uzun süredir market raflarında görüyordum MOOVA süt'ü .Yeni çıkan herşeye meraklıyımdır:))
öncelikle hangi firma üretmiş ,içindeki maddeler nedir  ve fiyatı:)
Diğer maddeler tamamdır da   fiyatına bakınca ,bildiğimiz  büyük  iki üç firma ile aynı fiyatta demek ki ürünlerine güveniyorlar ve iddaalılar diye düşündüm:))
Geçen hafta erdal bey'den mail geldi  size MOOVA süt göndereceğiz diye,çok memnun olurum
dedim ve sütler geldi:))yağlı sütü tadım için kapağını açtım misss gibi doğal süt kokusu yayıldı
hani  eskilerden kapıya gelen sütçü teyzelerden aldığımız sütü kaynatırız da bir süt kokusu yayılır ya
 o kokuyu çok severim ,işte  öyle bir şey di:))bir yudum aldım lezzetide  çok güzeldi köy sütü gibi:)) 
Yağlı süt ile sütlaç yapıldı:))içim için çok güzel fakat biz layt sütü tercih ederiz:))layt süt de
bildiklerinizden  çok daha yoğun du:)
Gönül rahatlığı ile  satın alıp kullanabilirsiniz tavsiye ederim.
MOOVA  süt  adı nereden geliyormuş; söke ovasında beslenen ineklerin "MOO"sesleri,söke ovası'nın "OVA"sı   MOOVA'DA bir araya gelmiş.
Teşekkürler moova ...

5 yorum:

Asuman la dedi ki...

bende çok merak ediyorudum lezzeti konusunda aynen katılıyorum bende çok sevdim..afiyet olsun

Unknown dedi ki...

ismi ilginç geldiği için dikkatimi çekti market raflarında benim de, ama cesaret edip elim uzanmadı... eski markamı aldım ama aklımda da kalmıştı, denemek lazım... sevgiler

durutarifler dedi ki...

Ben de sürekli moova kullanıyıorum şimdi evdekiler çok memnunlar

Adsız dedi ki...

valla biz sütlaç yaptık çok sulu oldu. Hiç memnun değiliz

Hakan ASLAN dedi ki...

Bende uzun zamandır kullanıyorum ve inanılmaz lezzetli. Gerçekten süt içtiğimi anlıyorum.Fiyatı diğer markalara göre 20-30 kuruş yüksek olabilir ama değdiğine şüpheniz olmasın.