5 Aralık 2013 Perşembe

EN İYİ BURGER FATBURGERDE YENİR

 Herkese selamlar sevgiler,evet  arkadaşlar umarım herkesin hayatı yolundadır
 iyisiniz umarım:)ben ise tüm hızımla  hayata devam ediyorum etkinliklere gidiyorum,kendimce mutfakta çalışmalar yapıyorum , yeni projeler üretiyorum fakat  hayata geçirilmeyince hayal kurmuş oluyorum elbette  her alanda bu böyle değilmidir? bir şeyi tasarlarsınız, öğrenci iseniz ders çalışmayı,yeni bir iş kuracaksanız keza öyle,biz bloggerler için de blog güncellemek:))arşive bir sürü fotoğraf yüklemekle veya tarif üretmekle sınırlı değil blogger olmak:) her gün güncel olmak lazım,ama nerde:)Örneğin,Bernamla Fatburgerde buluşalı kaç ay geçti ,ben hala lezzet dolu günü  yazmadım size:)her iyi ve güzel ne varsa yazacağıma söz verdiğim halde:)
Efendim," Fatburger'in Türkiyedeki ilk restoranı Tünel de "açılmış bizde tanışmaya gittik:)meğerse Fatburger, 1952 yılında kurulmuş yani 61 yıldır tarifi hiç değişmeden hamburger yapıyorlarmış.
61 yılda dünya'da nelerin değiştiğini düşünürsek,bir tarifin hiç değişmeden bugün de kullanılıyor olması hatta bu tarifle yapılan hamburgerlerin farklı kıtalarda,şehirlerde "Dünyanın En İyisi"seçilmesine şaşırdım açıkcası:)
Fatburgerin bu başarısı ayrıntılarda gizli şöyle ki...
-Dondurulmuş ürün kullanmamaları.Yani tüm ürünleri sipariş üzerine taze olarak hazırlıyorlar.Zaten Fatburgerin kuruluş yılına baktığımız zaman henüz o tarihte dünyada dondurulmuş ürün kullanımı yok:)tarifleri de  değişmeden geldiğine göre...
-ikincisi ise müzik,yemek ve müzik benim için  çay-simit gibi birbirini tamamlayan ikilidir:)
Soul ve jazz seviyorsanız değmeyin keyfinize:))zira retoranda bu tarzın en güzel örneklerini  keyif içinde dinliyor  bir taraftan Fatburgerlerinizi yiyerek sohbet ediyorsunuz daha ne olsun:)
Ben hala ızgara mantarlı fatburgerin,kızarmış soğan halkalarının ve chili soslu patatesin tadını unutamadım:)Ayrıca.... unutmadan, buraya aileniz ile birlikte özellikle çocuklarınızı gönül rahatlığı ile getirebileceğiniz bir restoran zira ev köftesi doğallığında ve tadındaki burger kesinlikle dana eti ile hazırlanıyor.Çocuk mönüsü ise sadece 12.00 lira,içecekte ise sınır yok:)
Görüşmek üzere sevgi ile kalın...



Hiç yorum yok: