24 Ocak 2011 Pazartesi

AVOKADO SALATASI

Herkese selamlar sevgiler arkadaşlar ve misafirlerim.Bu kadar rehavet yeter sizleri de özledim doğrusu:)blogdan bir müddet ayrılınca tekrar geri dönmek gerçekten biraz zor oluyormuş:))

Avokado meyvesi fakat bana kalırsa sebze:)ilk defa satın aldım çok beğendik değişik lezzet
seviyorsanız mutlaka denemelisiniz bu nefis lezzeti.Avokado hakkında geniş bilgiyi BURADAN
okuyabilirsiniz.
Şimdi ben nasıl hazırlamışım işte reçetesi..

Malzemeler:
1 tane avokado
2 tane közlenmiş kırmızı biber
2 diş sarımsak
1 tane limon
2 yemek kaşığı zeytinyağ
yeterince tuz

Hazırlanması:
Avokadonun kabuklarını ve ortasındaki kocaman çekirdeği aldıktan sonra çatalla püre haline getirdim içine ezilmiş sarımsak ,limon suyu yeterince tuz ve zeytinyağını ilave edipiyice karıştırdım.yaklaşık iki tane közlenmiş kırmızı biberi küp küp doğrayıp karışıma ekledikten sonra servis kabına aldım.Afiyet olsun...

17 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Tadını çok merak ettiğim tropiklerden biri. Bi türlü cesaret edip alamıyorum:)

Ellerine sağlık ablacım..

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor

Unknown dedi ki...

Canım yokluğumda bıraktığın güzel yorumların için teşekkür ederim.Çok
farklı bir salata olmuş ellerine sağlık öpüyorum.

Narince dedi ki...

Ara verince dönmek istemiyor insan doğru. Bana kaldı mı bu nefis şeyden?

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

İnciciğim dün akşam akılımdan geçtin umarım keyfiniz yerindedir.Avvokadoyu ben hiç denemedim ellerine sağlık harikada görünüyor sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm ellerine emeklerine sağlık..
ben de daha hiç denemedim ama çok merak ettiğim şeyler arasında:))

Tarifkolik - Öznur dedi ki...

Biz tatdık meyva olarak tadını pek sevmedim hatta yiyemedim ama bu şekilde denemedik tabii..

yemekbiraşk dedi ki...

eline sağlık avakodoyu bende çok kullanıyorum bol kalorili ama olsun:)
sevgiler

Özgen dedi ki...

Merhaba canım avokado elime geçerse senin yaptığın gibi yapmaya çalışıyorum ama benden başka pek yiyen olmuyor.Sanırım daha damaklarımıza tam uygun değil bu lezzet ama ben çok sevdim senin de ellerine sağlık sevgiler...

Unknown dedi ki...

Avakado ile ilgili bir tarifim benim de sırada bekliyor İncim ellerine sağlık öpüyorum

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Avakado tuzlu tariflere gerçekten çok yakışıyor. Tıpkı bu tarifte olduğu gibi

Ellerine sağlık İncicim

Sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Avakado salatasını son günlerde sık duyuyorum yapma zamanı geldi sanırım hiç yemedim merak ediyorum.Sevgilerimle...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

nefis görünüyor incimmmm nefisss
ellerine kollarına sağlık
kocamannnnn öperimmmmm

Banu dedi ki...

Canım hayırlı cumalar:)Ellerine sağlık canım nefis görünüyor... sevgilerimle...

Tümay Öztürk dedi ki...

Walla nefis duruyor İnci ablacım. Ellerine sağlık...

bademcicegi.com dedi ki...

incimm canımm slmlar:)nerelerdesin görünmüyorsun özlettin kendini valla hic ziyaretimede gelmiyorsun küsmüyüzz yoksa:((avokado salata nefis görünüyor emegine saglık. öpüyorum seni canımm sevgiyle kal:)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerinize sağlık. Nefis görünüyor.
Bloguma bıraktığınız yorum için çok teşekkür ederim.Deneyip beğenmeniz beni çok mutlu etti.
Sık sık görüşmek dileğiyle,
Sevgiyle kalın.