15 Ocak 2011 Cumartesi

KESTANE KEBAP






Güzel bir cumartesi akşamından herkese sevgiler selamlar arkadaşlar ve izleyenlerim..

Actifry'i sağlıklı beslenme adına evimizin reisi:)benim almayalım mutfakta artık bana bile yer yok dememe rağmen satın aldı:) alalı yaklaşık beş ay kadar oldu. Her alışverişe gittiğimde veya dolaşmaya çıktığımda benim ilgi alanım her zaman mutfak alet ,kap kacaklardan olduğu için:)artık mutfakta yer kalmadı geçekten, ilave bir dolap aldım,ev ahalisi isyanlarda bir kısmını atmam gerektiği söylüyorlar ,hayır ben hiç birine kıyamıyorum:)) söyledikleri aslında çok mantıklı )): eskileri atmazsan yeni eşyaların için ilave dolap alman yeni masraf halbuki dolaplara vereceğin paralar ile revaçdaki bir aleti veya kap kacak alabilirsin,çok mantıklı aslında:))bu onların görüşü...

Hayır..eskiler gibisi yok:))onlar mutfakta dursun.. laf aramızda benim çalışma alanım artık eziyet verecek kadar daraldı :)actifry içinse neyse bir yer açtım,pişirme aletim mutfaktaki yerine çoktan alıştı da ben pişirme aletimle kendi üreteceğim yeni bir yemek hazırlayabilmek için
çalışmalarım devam etmekte:))



Sevgili fikrimühim yılbaşı günü tefal ile ilgili çalışmasında bana kargo ile kestane gönderdi:)

araya rutin sağlık taramalarım girince bugüne kaldı. Bu vesile ile uzun süredir actifry yemekleri için bir eteket olsun istiyordum onu oluşturmuş oldum.



Actifry reklamlarda gördüğünüz kadar, bana görede çok başarılı bir alet.Kendi ölçüsü ile bir kaşık yağ ile bir kilo patatesi , biberi,havucu,kızartma kabağını etrafta yağ zerrecikleri ve koku olmadan kızartabiliyorsunuz.Patlıcan kızartmasında diğer sebzeler gibi başarılı değil)):
Diğer tarifler için sonraki günler bol bol yazacağım.

Şimdi kestaneyi nasıl hazırladım onu yazacağım...
Ketaneleri ortalarından bıçak ile çok derin olmadan yardım.Bir tasın içindeki suyun içinde
20 dakika beklettim.Kestanelerin suyunu süzüp doğru Actifry 'da 25 dakika pişmeye.
Gerçekten kestane kebapçılardakileri aratmayacak bir lezzet oldu :)nefistiler.

Fakat aynı tarifle ben fırına atarım bir güzel pişiririm derseniz:)))ben buradan Tefal'e seslenirim
Actifry için indirim yapın lütfen :))













10 yorum:

ELIANA-Coisas Boas da Vida dedi ki...

QUERO TER UMA ACTIFRY!
CASTANHAS DELICIOSAS!

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

İncim,gecenin bu saatin de bu yapılırmı ye beni der gibi bakıyor kestaneler eine sağlık canım,Actifry iyi günlerde kullan.mutfakların küçük oluşu ve yer sorununu ben de yaşıyorum şirin ama bana yetmeyen küçük bir mutfağım var.Sevgilerimle güzel hafta sonu diliyorum.

İnci Yemek dedi ki...

Eliana Merci beaucoup:)

İnci Yemek dedi ki...

Sevalcim teşekkür ederim canım :)
çok iştah açıcı görünüyor gerçekten fakat çok üzgünüm sizlere tattıramadığım için:)
mutlu pazarlar canım..

anneanneninemekleri dedi ki...

Bayılırım kestaneye ama gerçekten bu ürünü biraz ucuzlatsalar iyi olacak almayı düşünüyorum bende,sevgiler

Narince dedi ki...

Ben kaç gündür kestaneyle haşır neşirim bir bilsen. Neyysse görürsün yakında:))

Özgen dedi ki...

Canım merhaba ben ancak yeni oturdum bilgisayarın başına ödülün için sonsuz teşekkürler.Şu alet hep aklımda önermen iyi olmuş. Artık kesinlikle kararlıyım aldırmaya.Çok öpüyorum

Unknown dedi ki...

İncim kestane kebap yemesi sevap ama biz o sevabı kazanamadık ne olacak şimdi
Actifry biraz ucuzlasa ben de hemen alacağım ellerine sağlık arkadaşım

Tümay Öztürk dedi ki...

Yaaa kış geldi ve daha hala bir kestane yiyemedik:( Nefis gözüküyorlar İnci ablacım Afiyet bal şeker olsun:)

Meyra dedi ki...

merhaba..
bende aynı yöntemle pişiririm ama fırında..Actifryi arkadaşlarım kullanıyor ve memnuniyetleri had safhada banada almak kestaneden sonra şart gibi:)
kestane manyağıyımdır birazda;)hergün yesem bıkmam sanırım..
sevgiler