2 Ocak 2011 Pazar

TEBRİKLER KAHVE DÜNYASI





Herkese yeni yılın ilk yazısından selamlar sevgiler. Yazımın başlığından anlaşıldığı gibi kahve dünyasını gönülden tebrik ediyorum..

Konu nedir efendim; konu kahve dünyasının bir sosyal sorumluluk projesi olan Darüşşafaka ve Kahve Dünyası işbirliğiyle geliştirilen proje, Darüşşafakalı öğrencilerin düşlerini Kahve Dünyası’nın fincanlarına taşıyor olması, Öğrencilerin yaratıcı yönünü ortaya çıkarmayı ve onlara tasarımlarını ürüne dönüştürme mutluluğu yaşatmayı hedefleyen proje:)
Bu desenli kahve bardakları Darüşşafaka'lı öğrenciler tarafından çizildiler.

Bu özel ürünler ne kadar çok kahvesever tarafından alınırsa darüşşafakaya o kadar çok destek sağlanmış olacak ve öğrencilerin daha bir şevkle yeni yeni çalışmalar üretmesine vesile olacaktır.

Benim bardağım Fatma bingöl tarafından çizilmiş çok beğendim fatmacım:) ellerine emeklerine sağlık.Senin ve arkadaşlarının başarılarının devam etmesini dilerim...

Sizde bu çok özel darüşşafaka okullarına ve bu projeye katkıda bulunmak isterseniz,
özel çizim kahve fincanlarını kahve dünyası şubelerinden alabilirsiniz,böylece bu özel ve yetenekli çocuklarımıza destek olmuş olacaksınız...



8 yorum:

Unknown dedi ki...

Geçekten çok takdir ettim kahve dünyasını kim düşünmüş ise ellerine emeğine sağlık bu küçük yürekler için çok güzel bir motivasyon bu arada işkembe de cuma akşamı iyi giderdi ellerine sağlık İncim

Elmashan dedi ki...

cok orjinal bi dusunce:)) guzel bir destek olmus kahve dunyasindan. ne kadar fiyatlari, cok tatliymis gercekten bizde alalim:)

nilay dedi ki...

güle güle kullan inci abla çok ince bir düşünce bencede. tebrikler kahve dünyasına:)
özledim sizleri buarada:))

Nilgün Komar dedi ki...

süperr!!! senin nezdinde bende kendilerini tebrik ediyorum.. ilk fırsatta bende bir fincoş almaya gideceğim :)

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım sahiden de harika bir kampanya bu dilerim ki yardımcı olur çocuklara..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Merhaba;iyi yıllar...güle güle kullan ,çok güzel bir proje bulursak alırız...sevgilerrrr...

YeMeK vAkTi dedi ki...

Sayfa süper olmuş bayıldım..

Kahve dünyasınıda tebrik ederim canım benim..

Bu arada aradığına nasıl sevindim anlatamam :))

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Düşünüp hazırlayanların ve bize duyuranların ellerine emeklerine sağlık ist.gittiğimde muhakkak alıcam.Sevgilerimle...