14 Ocak 2011 Cuma

SİNANGİL VE ÖDÜLLERİM




Herkese sağlıklı ve bereketli cumalar dilerim .Dün hediye paketim geldi:)arkadaşlar daha önce sayfamda 'da yayımladığım Elmalı ve Tarçınlı kek tarifimle sinangil'in yarışmasına katılmıştım
kazananların arasında olmaktan sevinçliyim:)çılgın SİNANGİL dostumuz bir koli hediye gönderdi:) nasıl sevindim içindekilere gelince ,softbowl muffin kalıpları, yeni çıkan kek karışımları ,ekmek unu ,irmik ,kepekli unlar daha neler neler :)hepsi bir birinden nefis lezzetler.

Yeni deneyimlerimi sizlerde paylaşacağım elbette.
Tekrar çok teşekkür ederim sevgili sinangil dostum:)








14 yorum:

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımmmm çok tebrik ederim seni:)süper bir haber:)))hepsini güle güle iyi günlerde kullan inşallah tatlım
çok öpüyorum çoook

YeMeK vAkTi dedi ki...

ooo İnci ablam afiyetle yiyin inşallah :)

İnci Yemek dedi ki...

Zeynebim ,Aylinim çok çok teşekkür ediyorum canlarım:)
kocaman öpüyorum ikinizi de...

ELIANA-Coisas Boas da Vida dedi ki...

LINDAS FORMAS !

Saglıklımutfak dedi ki...

İncim tebrik ederim. afiyetle yiyin. Ama hangisinden başlayayım dersen. İtalyan domatesli ekmekten başla derim. ben yaptım nefis nefis. sevgiler

İnci Yemek dedi ki...

Hilalim teşekkür ederim canım:)
önerini değerlendireceğim zira sayfanda görmüş hilal hazırlamışsa
mutlaka güzeldir diye alacaktım:)
öpüyorum canım.

İnci Yemek dedi ki...

sevgili Elıana çeviriden bulmaya çalıştım ne yazdığınızı:)
mükemmel resimlermi format mı bilenler bana bildirirse sevinirim:))
çok teşekkür ederim izlemeye almış olmanız büyük incelik.
sevgiler..

anneanneninemekleri dedi ki...

öDÜLLERİN İÇİN TEBRİKLER BENDE EN KISA ZAMANDA ÖDÜLÜMÜ ALACAĞIM TEŞEKKÜRLER.AYRICA DUA VE DESTEĞİN İÇİN ÇOKKKK SAĞOLLLL,SEVGİLER

Unknown dedi ki...

İncim tebrik ederim iyi günlerde güzel şeyler yap ve bizimle paylaş
sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım tebrik ederim senii:))
daha güzel başarıların altında imzanı görmek dileği ile..
cicilerini iyi günlerde nefiss tariflerde kullan:)

Tarifkolik - Öznur dedi ki...

Tebrik ed erim canım iyi günlerde kullan. Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

güle güle kullan hediyelerini inci abla. tebrikederim.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Canım,başarından dolayı çok tebrik ediyorum.Hediyelerini sağlıkla iyi günlerde kullanmanı diliyorum ve ayni zamanda sinangil hediyelerinle yapıcağın güzel tariflerini bekliyoruz.
Sevgilerimle...

ZUHAL dedi ki...

İnci hanım tebrikler.Başarılarınızın devamlı olmasını dilerim.Yaşadığınız mutluluğu tahmin edebiliyorum.Sizi sevgiyle kucaklıyorum.