9 Haziran 2014 Pazartesi

BOSCH İLE DOGA -2- MACERASI

Herkese sağlıklı mutlu haftalar dilerim."İnci ile Dünden Bugüne" blog sayfama isim vermiştim bir taraftan anılarımı da kayıt altında tutmak istediğim için:)bu anlamda yazılmamış hiç bir şey kalmasın istiyorum.Hala unutulduğunu sanmıyorum geçtiğimiz ay soma faciası ile yazılarıma ara
vermiş BOSCH  ile ikincisi düzenlenen "Doga -2- macerası" harika günü yazmak istedim:) Kendimi,BOSCH ailesine ait hissediyorum :) Hatırlayanlar bilirler geçen yıl "Bosch kuzey ege gezimiz"vardı ,bu geziden sonra tamamen  emin oldum.Bosch ailesini seviyorum:)Her  davetlerine de mutlaka birlikte olmaya çalışıyorum.
 10 mayıs da,"Geliştirdiği doğa dostu teknolojilerle doğal kaynakları koruyan Bosch Ev Aletleri  çevreyi koruma konusunda öncü marka National Geographic Channel işbirliğiyle ödülü, rüya gibi bir Amazon seyahati olan, eğlenceli “Doğa Macerası” yarışmasını bu yıl ikinci kez düzenledi."
Bir grup blogger ile bende davetliler arasındaydım.Sabah çok erken saatte, buluşma noktasında servis araçları ile yarışmanın start verileceği"KULİNDAĞ"a doğru hareket ettik.Harika bir gün olacağı otobüsdeki  kaynaşmalarımızdan anlaşılıyordu:))Muhteşem doğa manzarası ile ,kulindağ mekanına ulaşınca "Köy kahvaltısı ile başladık güne.
"Bosch'un Resmi Facebook sayfasındaki www.facebook.com/BoschHomeTurkiye’deki online yarışması sonucu belirlenmiş beş çift, hazırlık sürecini tamamlamış.ve  sıra büyük finale gelmişti !! Yarışmacı çiftler, doğa içinde teknolojik sürprizlerle dolu zorlu bir 12 km’lik parkur da bırakılmış hazine kutularındaki soruları uygulamaya başlayarak yarıştılar... Yarışmanın 1.verilecek ödül,National Geographic Kâşifi Kitty Coley’nin eşlik edeceği ve rotasında Peru, Pacaya, Amazon yağmur ormanları, Nauta gibi birçok doğa harikasını içeren unutulmaz 10 gün geçirecek.şanslı çift kim olacak? Gün boyu bizlerde heycan içinde bekledik :)O,gün havanın yağışlı olması yarışmacıların işini epeyce zorlaştıırdı.Zaferi yakalayan ve birinci olan çift'e,başarılarının daim olmasını sağlıklı günlerde Amazon seyahatlerini tebrik ederim.

Bosch Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Neylan Süer’in ev sahipliğinde gerçekleşen, bu heyecan dolu finali bizleri davet ederek yaşamamıza fırsat verdikleri için Bosch firmasına,Neylan hanıma ve ekibi ;Aynur ,Meltem ve Aslı hanıma.Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.





Hiç yorum yok: