2 Haziran 2014 Pazartesi

DÜNDEN BUGÜNE

Herkese en özlem dolu sevgiler selamlar."Karamalize  Portakallı  Un  Helvası " reçetesine buradan bakabilirsiniz...
Uzun ara oldu yine arkadaşlar,henüz unutulmadı; ülkemizde hepinizi üzdüğü gibi beni de derin üzüntülere boğan"Soma maden kazası" sebebiyle inanın bilgisayarı açmak, paylaşımlarda bulunmak gelmedi içimden.Sorumlular elbette cezasız kalmayacaklar  keşke !!! olmadan önlem alınsaydı  ocaklar sönmeseydi ,çocuklar babasız kalmasaydı  güzel olmazmıydı ? L  tabii ki ,ihmalden bahsediyorum.Aslında, hayat  bize her zaman şunu unutturmuyor. Bizler , bu dünyanın fanileriyiz ...
ölümün bizi ne zaman,nerede bulacağını bilmiyoruz. Can arkadaşlarım Sevil ve Hilalin düzenlediği blog buluşmasında bir kaç saat tanımış olmama rağmen  “Mobil  Perde” kurucusu Demet Hanım'ın ani vefatında da,üzüntümü tarif  edemem.
 
Tüm ölenlerimizin mekanları  cennet olsun,Nur içinde yatsınlar…

Tamam ,bunca üzüntü yaşandı fakat  bu yıl olanca gücüyle üzerimde bir tembellik hakim ! evet ,evet  tembelliği  iyi öğrendim :)) İster profesyonel veya hobi olsun sistemli çalışmak lazım,tembelliğe yer yok böyle bir dünya da yok değil mi ? iğneyi kendime fazlasıyla batırdım, kendi kendimi eleştirmeyi pek severim :) aslında sosyal medyada paylaşımlarım çok daha fazlaJ) örneğin  sosyal alanlardan  beni "İNSTAGRAM"dan ,"TWİTTER" ve " FACEBOOK" takip edebilirsiniz…

En kısa sürede tekrar görüşmek dileğiyle diyelim,Kalbinizden sevgi eksilmesin,sevgi ile kalın…

3 yorum:

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım İncim,
Şu an büyük bir şok yaşıyorum.
Gül Demet hanımın vefat ettiğini yazmışsın.
Emine Beder'in program çekimleri yapıldığı zaman Gül Demet Hanım, ablası ve benim çekimlerim aynı gün yapıldı.
Biz bütün bir günü beraber geçirdik, birbirimizi tanıdık.
Şimdi senin yazında vefat haberini öğrenince hem çok üzüldüm, hemde çok şaşırdım.
Neden öldüğünü biliyormusun, hâlâ inanamıyorum :(
Mekanı Cennet olsun.

İnci Yemek dedi ki...

Ah muhteremciğim çok kısa süre tanıdım ama inan bende vefat haberinde çok üzüldüm canım.Sanırım yüksek tansiyon böyle bilgi geldi..
Sevgiyle sarılır öperim canım.

İnci Yemek dedi ki...

Muhteremciğim İsimde yanlışlık olmuş canım "Gül"değil "Demet" olacaktı :(
Sevgiler...